You are currently viewing راهنمای خرید عمده انواع جعبه شانس

راهنمای خرید عمده انواع جعبه شانس


جعبه شانس یک سرگرمی بسیار جذاب برای کودکان است که به اشکال مختلف برای تمامی سنین در بازار موجود است که در سراسر دنیا تولید می شود و طرفداران زیادی دارد.

دلیل محبوبیت این نوع اسباب بازی این است که مصرف کننده قبل از باز کردن جعبه از آنچه داخل جعبه است اطلاعی ندارد و با باز کردن جعبه هیجان زده و شگفت زده می شود.

جعبه های لاکی در اندازه ها و شکل های مختلف در بازار تولید می شوند که با توجه به پسرانه یا دختر بودن می توانید آن ها را خریداری کنید. این محصولات برای سنین 2 تا 13 سال مناسب هستند. ما را در این مقاله و سپس برای یک جعبه شانس بخرید انجام دهید.

تاریخچه جعبه شانس

جعبه های شانس تاریخچه بسیار غنی دارند و بیش از 60 سال است که مورد استفاده قرار می گیرند. ایده اولیه این محصولات محبوب توسط Michele Ferrero پیشنهاد شد، او از یک خانواده ایتالیایی است و شرکتی به نام Ferrero Confectionery تاسیس کرد.

در سال 1974، برای اولین بار، این مرد با همکاری ویلیام سالیس، ایده تخم های خوش شانس را به واقعیت تبدیل کرد. این محصولات که با نام Kinder Surprises شناخته می شوند از یک تخم مرغ شکلاتی با لایه ای کرم و یک کپسول پلاستیکی زرد رنگ تشکیل شده اند. .که حاوی یک اسباب بازی خوش شانس است.

جعبه شانس چیست؟

طلسم های خوش شانس معمولاً از سه جزء طلسم های شانس، اسباب بازی های شانس و طلسم های خوش شانس تشکیل شده اند که اساساً در همه آنها استفاده می شود. داخل آن معمولاً غذا، تعداد زیادی اسباب‌بازی، کریستال‌ها و کپسول‌های جادویی است و آنچه داخل آن است کاملاً تصادفی است و تا زمانی که جعبه باز نشود مشخص نیست.

انواع جعبه شانس

جعبه فورچون: جعبه های فورچون در سراسر دنیا در اشکال مختلف تولید می شوند که هر کدام با اندازه های متفاوت و معمولا از 5 سانتی متر تا 20 سانتی متر به بازار عرضه می شوند که با توجه به سن کودکان می توانید آن ها را خریداری کنید. . این جعبه ها از مواد مقوا، پلاستیک، طلق یا فلز ساخته شده اند که در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم.

  • مقوا
  • کیفیت
  • فنجان
  • شخصیت های کارتونی محبوب

لاکی اگ: اما امروزه کمتر کسی را می یابید که بگوید لاکی اگ را نمی شناسد. این نوع شانشی در ابتدا به صورت تخم‌مرغ با پوشش شکلاتی ساخته و عرضه می‌شد. اما چند سالی است که به دلیل کاهش هزینه های تولید و سهولت استفاده جایگزین مواد پلاستیکی شده اند.

استفاده از این مواد اولیه در تولید دارای مزایایی از جمله چکش خواری راحت تر، تنوع رنگ بیشتر و تولید در اندازه های مختلف می باشد. سپس با اسباب‌بازی‌های خوش شانس پر می‌شوند و بسته بندی می‌شوند.

من انواع طلسم را می فروشم

همانطور که می دانید مدل ها و طرح های زیادی از شانکسی تولید و به بازار عرضه می شود که می توان به شانکسی مقوایی، طرح شخصیت های کارتونی محبوب، طرح حیوانات، قمقمه و ظرف غذا اشاره کرد که در سایزهای مختلف و بسته به سایز آنها، اجزای تشکیل دهنده آن تولید می شود. درون آنها ارزشمندتر و بیشتر از آن چیزی است که بتوانید این محصولات را بخرید فروشگاه لاکی باکس توصیه به

ساخت جعبه شانس

همانطور که در ابتدا گفتیم این محصولات از سه قسمت پوکه لاکی، لاکی اسباب بازی و لاکی پایه تشکیل شده است که با کنار هم قرار دادن این اقلام می توانید محصولات خود را تولید کنید.

  • پوکه شانسی: در واقع پوکه شانسی از دو یا چند قسمت تشکیل شده است که داخل آن اسباب بازی ها قرار می گیرد سپس بسته بندی و فروخته می شود. اهمیت این محصول به این دلیل است که زیبایی محصول نهایی را شکل می دهد.
  • اسباب‌بازی‌های شانسانی: مهم‌ترین قسمت اسباب‌بازی‌های شانسانی، اسباب‌بازی‌های آن‌ها است، به همین دلیل کودکان اصرار به خرید آن‌ها دارند و به‌طور کاملاً تصادفی در کارتن‌هایی چیده می‌شوند تا خریداران نسبت به مبلغی که پرداخت می‌کنند، انتظار اسباب‌بازی‌های با ارزش‌تری داشته باشند.
  • ملزومات شانس: از این ملزومات می توان برای زیبایی و برندسازی شرکت سازنده و همچنین بسته بندی و جلوگیری از آسیب دیدن آنها در حین حمل و نقل استفاده کرد که می توان به آن ها شرینگ، لیبل، استیکر و جعبه اشاره کرد.

برای تولید باید مجهز به دستگاه تزریق پلاستیک باشید، اما مغازه هایی هستند که این اقلام را به صورت عمده و ارزان به فروش می رسانند و دیگر نیازی به تولید ندارید، می توانید آن ها را تهیه و مونتاژ کنید.

خرید هر جعبه شانس از حدود

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد یک گروه ایرانی است که در زمینه تولید و توزیع اسباب بازی و جعبه ثروت فعالیت می کند. این شرکت در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و توانسته با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، جایگاه خود را در بازار داخلی و منطقه خلیج فارس تثبیت کند.

هدهد با تولید بیش از 200 نوع سنگ پوکه و اسباب بازی، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده و اخیرا صادرات خود را به کشورهای خاورمیانه آغاز کرده و سعی در کسب سهمی از بازار جهانی دارد. این شرکت در زمینه تولید و جعبه شانس می فروشم متعهد به ارائه خدمات با بالاترین استانداردهای روز دنیا به مشتریان خود بوده و با رعایت اصولی همچون قیمت مناسب، کیفیت بالا، گارانتی و مرجوعی بی قید و شرط کالا و تحویل به موقع محصولات توانسته اعتماد را جلب کند. مشتریان و برندهای معتبر

این مجموعه با گردآوری کارشناسان و طراحان حرفه ای و مطابق با استانداردهای جهانی سعی در تولید و فروش بهترین و خلاقانه ترین محصولات کودک داشت که باعث شد طرفداران بی شماری در ایران و خاورمیانه پیدا کند. در اینجا می توانید محصول مورد نظر خود را برای هر سلیقه و سنی از فروشگاه شرکتی خریداری کنید.

منبع: