You are currently viewing دیدار نخست وزیر پاکستان با امام خامنه ای

دیدار نخست وزیر پاکستان با امام خامنه ای


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم ، «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان عصر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی به نمایندگی از دولت و ملت این کشور ضایعه جان باختگان را بیان کرد. درگذشت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به حضرت آیت الله خامنه ای و ملت ایران تسلیت گفتند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با تشکر صمیمانه از همدلی ملت برادر و دولت پاکستان، گفتند: برای جمهوری اسلامی ایران، روابط با پاکستان بسیار مهم است و به این کشور به عنوان کشوری برادر نگاه می کند. اما روابط دو کشور در سال های اخیر فراز و نشیب های خود را داشته است و ما معتقدیم که در دولت جدید پاکستان فرصتی برای تقویت مجدد این روابط وجود دارد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید رئیس جمهور فقید آقای رئیسی بر اهمیت روابط با پاکستان، افزودند: سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان می تواند نقطه عطفی در روابط دو کشور باشد و دکتر دکتر حسن روحانی و دکتر محمدرضا حسینی، رئیس جمهور فقید ایران و پاکستان را به عنوان نقطه عطفی در روابط دو کشور مطرح کردند. مخبر مسیر همکاری و توافقات را طی خواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: روابط دوستانه کشورهای برادر همیشه آسان نیست و باید موانع را برطرف کرد و پیشرفت همکاری‌ها را با جدیت و عملی رصد کرد.

آقای شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان را بسیار مفید دانست و زمینه ساز گسترش بیشتر روابط و نقشه راه آینده شد و ابراز امیدواری کرد که روابط در زمینه های مختلف بهبود یابد.

انتهای پیام/