You are currently viewing دو اسپیکر بلوتوث ضد آب شیائومی در بازار جهانی عرضه شد

دو اسپیکر بلوتوث ضد آب شیائومی در بازار جهانی عرضه شد


لوازم جانبی شیائومی، از جمله بلندگوهای بلوتوث آن، محصولات نسبتاً شناخته شده و محبوبی هستند. متاسفانه این محصولات بیشتر در بازار چین به فروش می رسند. خبر خوب این است که به تازگی دو اسپیکر ضد آب بلوتوث شیائومی به بازار جهانی عرضه شده است. این اسپیکرها با نام های Xiaomi Sound Pocket و Xiaomi Sound Outdoor شناخته می شوند.

اسپیکر بلوتوث ضد آب شیائومی

اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در رنگ های مشکی، آبی و قرمز موجود خواهد بود. این به گونه ای طراحی شده است که حمل آن آسان باشد، با اندازه ای که در اکثر کیف ها قرار می گیرد و طراحی شامل پایه های لاستیکی و بند برای حمل آسان است.

این ستون علیرغم اندازه کوچکش، به لطف ساب ووفر داخلی، دو بخش غیرفعال و یک توییتر، صدای قدرتمندی با توان خروجی 30 وات ارائه می دهد.

این اسپیکر بلوتوث شیائومی برای تحمل شرایط سخت ساخته شده است و دارای دارای گواهی IP67 و در بخش ارتباطات نیز از بلوتوث 5.4 برای اتصال آسان با دستگاه های دیگر استفاده می شود.

دکمه های فیزیکی برای کنترل آسان روی بدنه تعبیه شده است. باتری آن 2600 میلی آمپر ساعتی است که با 50 درصد حجم تا 12 ساعت دوام می آورد. علاوه بر این، می توان آن را با بلندگوی دیگری برای صدای استریو یا تا 100 دستگاه متصل به یکدیگر برای یک سیستم صوتی بزرگتر جفت کرد.

محصول بعدی جیب صدای شیائومی این فقط در رنگ مشکی موجود خواهد بود و برای استفاده شخصی محدود مناسب است. خروجی صدا 5 دهان ارائه شده در بدنه ضد آب و ضد گرد و غبار با گواهی IP67. این محصول تا 10 ساعت زمان پخش را با صدای 40 درصد پشتیبانی می کند.

متاسفانه اطلاعاتی از قیمت این محصولات در بازارهای جهانی وجود ندارد. نظر شما در مورد این محصولات صوتی جدید شیائومی چیست؟