You are currently viewing دوربین گلکسی اس 25 اولترا از همان سنسور 200 مگاپیکسلی نسل قبل استفاده می کند

دوربین گلکسی اس 25 اولترا از همان سنسور 200 مگاپیکسلی نسل قبل استفاده می کند


شایعات دوربین گلکسی اس 25 اولترا بالاخره منتشر شد. گفته می شود گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برند. اما انتظار نمی رود سامسونگ وارد شود S25 Ultra به سراغ سنسور 50 مگاپیکسلی بروید. به احتمال زیاد در این گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ، دوباره شاهد استفاده از سنسور 1.3 اینچی 200 مگاپیکسلی این شرکت برای دوربین اصلی باشیم.

سامسونگ تصمیمی برای ارتقای سخت افزار دوربین اصلی گلکسی اس 25 اولترا ندارد

سری Galaxy S25 حدود یک سال دیگر باقی مانده است. در پایان ژانویه، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا و برادران کوچکترش را معرفی کرد. البته انتظار می رود گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 در کنار سری ساعت های هوشمند گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا به زودی رونمایی شوند.

انتشارات یک جهان یخی

اگرچه هنوز زمان زیادی تا رونمایی از گلکسی اس 25 اولترا باقی مانده است. اما افشاگر معروف Ice Universe مشخصات دوربین اصلی گلکسی اس 25 اولترا را به اشتراک گذاشته است. Ice Universe ادعا می کند که Galaxy S25 Ultra همان سنسور 200 مگاپیکسلی را دارد سامسونگ ISOCELL HP2 دارای سنسور 1.3 اینچی خواهد بود که در مدل های اولترا سری S23 دیده ایم. اگرچه این ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد. اما اولویت سامسونگ احتمالا تجهیز چندین نسل از پرچمداران خود به سنسور دوربین است.

بر اساس این گزارش منبع، همین اتفاق برای ISOCELL HM1 رخ داد. این سنسور تصویر در ابتدا برای گلکسی اس 20 اولترا طراحی شده بود. ISOCELL HM1 سپس به ISOCELL HM3 تغییر نام داد و ما شاهد استفاده مجدد از آن در گوشی های Galaxy S21 Ultra و S22 Ultra بودیم. به طور مشابه، سامسونگ از سنسور 50 مگاپیکسلی طراحی شده برای گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس در جانشینان این گوشی های هوشمند استفاده می کند. همین امر در مورد جدیدترین دستگاه های Galaxy Z Fold نیز صدق می کند. انتظار نمی رود دوربین گلکسی زد فولد 6 نسبت به نسل قبل ارتقاء زیادی داشته باشد.

سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ به طور رسمی رونمایی شد

نطر شما چی هست؟