You are currently viewing دوربین اصلی گوشی های پرچمدار سری 15 شیائومی از سنسور سفارشی OmniVision استفاده می کند؟

دوربین اصلی گوشی های پرچمدار سری 15 شیائومی از سنسور سفارشی OmniVision استفاده می کند؟


اشتباه نیست اگر بگوییم با وجود جذابیت پریمیوم های پرچمدار شیائومی، نمی توان برای آنها حساب ویژه ای در بخش دوربین باز کرد. به نظر می رسد این برند چینی سعی دارد به جای برند سونی، برند Omnivision را هدف قرار دهد و همکاری سنتی در دنیای موبایل را تغییر دهد. بله، اخیراً گزارش شده است که دوربین اصلی گوشی های پرچمدار سری 15 شیائومی احتمالاً از سنسور سفارشی OmniVision استفاده می کند.

دوربین اصلی پرچمدار سری 15 شیائومی

سری بعدی پرچمدار شیائومی انتظار می رود، یعنی شیائومی 15 جایی در اطراف پاییز 1403 در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد آن نداریم، اما چند گزارش پراکنده سعی در ایجاد تصویری از این محصول برای ما دارد.

گزارش امروز در شیائومی 15 و 15 پرو به ما گفته شده که هر دو دارای یک سنسور تصویر سفارشی ساخته شده توسط OmniVision برای دوربین اصلی خواهند بود.

گزارش غیر رسمی مشخصات دوربین اصلی شیائومی 15

احتمالاً کل دوربین پشتی سری 15 شیائومی فقط یک دوربین دارد سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی 1/1.3 اینچ پشت دریچه باز قرار می گیرد. این بدان معناست که هر سه دوربین این گوشی ها از سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد که نشت قبلی را تایید می کند.

علاوه بر این، یک پوشش چند لایه نانو ALD جدید با بازتاب عالی دوربین روی لنز دوربین اعمال خواهد شد تا انتقال نور، وضوح تصویر و بافت را بهبود بخشد و در عین حال شعله ور شدن و شبح را کاهش دهد.

در طرف دیگر مشخصات سخت افزاری، باید گفت که انتظار می رود شیائومی 15 و 15 پرو اولین گوشی های هوشمند مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 بودن

نسخه استاندارد احتمالا دارای صفحه نمایش مسطح کوچک تری خواهد بود، در حالی که مدل Pro می تواند صفحه نمایش خمیده دو لبه با همان حاشیه ها داشته باشد.

شیائومی 15 اخیراً با شماره مدل 24129PN74G مطابق با گواهینامه EEC اروپا. این نشان می دهد که این شرکت دریافت مجوز برای عرضه پرچمداران در سال 2024 در بازار جهانی را آغاز کرده است.

علاوه بر این، گزارش قبلی نشان داد که سری 15 شیائومی گران تر از مدل قبلی خود خواهد بود. این افزایش قیمت احتمالاً به دلیل افزایش هزینه های تراشه، حافظه و سایر مواد است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما خروج سونی از شیائومی می تواند برای این برند سازنده به نظر برسد یا این یک اشتباه استراتژیک است؟