You are currently viewing دوربین اصلی شیائومی 15 پرو به سنسور تصویر 1 اینچی مجهز خواهد شد

دوربین اصلی شیائومی 15 پرو به سنسور تصویر 1 اینچی مجهز خواهد شد


پرچمدار آتی شیائومی با شماره 15 ارائه می شود.این محصول که قطعا بر روی دوربین متمرکز خواهد بود، چندین گزارش مختلف از بهبودهای مورد نیاز برای درخشش در این زمینه داشته است. من اخیرا شنیدم دوربین اصلی شیائومی 15 پرو مجهز به سنسور تصویر 1 اینچی خواهد بود.

دوربین اصلی شیائومی 15 پرو

کمتر از 6 ماه پیش بود شیائومی 14 پرو در چین عرضه شد اما متاسفانه در انحصار بازار داخلی چین باقی ماند و در کنار دو عضو دیگر این خانواده به بازار جهانی راه پیدا نکرد. ما اخیراً جانشین آن را معرفی کردیم که امیدواریم راه خود را به بازار جهانی باز کند.

گزارش جدیدی از شیائومی 15 پرو به ما می گوید که این دستگاه همچنان دارای سنسورهای 50 مگاپیکسلی خواهد بود، اما دوربین اصلی و تله فوتو سنسورهای متفاوتی خواهند داشت.

دوربین اصلی مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی OmniVision در سایز بزرگ 1 اینچی خواهد بود که احتمالاً همان مدل است. OV50K خوب، این یک پیشرفت خوب نسبت به سنسور تصویر دیگر همان برند، OVX9000 است که در Xiaomi 14 Pro استفاده شده است.

سنسور 1 اینچی OmniVision OV50K در Honor Magic 6

مطابق با منبع اخبار، سنسور OV50K هنوز به طور رسمی توسط برند آمریکایی-تایوانی Omnivision معرفی نشده است. با این حال، باید جایگزین یا مشتقی از سنسور OV50H باشد که قبلاً در Honor Magic6 Pro، vivo iQOO 12 و Motorola Edge 50 Ultra به خوبی کار می‌کند.

دوربین تله فوتو به سنسور تصویر Sony IMX882 مجهز خواهد شد که یک پله بالاتر از ISOCELL JN1 سامسونگ است. سنسور تصویر 1/1.95 اینچی سونی به طور قابل توجهی بزرگتر از سنسور 1/2.76 اینچی سامسونگ است.

این پیشرفت‌های سخت‌افزاری باید منجر به یک دوربین واقعاً توانا در شیائومی 15 پرو شود. امیدواریم شیائومی بتواند پیشرفت های لازم را در بخش نرم افزار ارائه دهد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این سخت افزار و حسگر تصویر می تواند انتخاب جذابی برای شیائومی 15 پرو باشد؟