You are currently viewing در دولت سیزدهم یارانه نقدی حدود 9 برابر شد

در دولت سیزدهم یارانه نقدی حدود 9 برابر شد


اقتصاد 100- علی بهادری جهرمی در نشست خبری مشترک با صولت مرتضوی و بهرام عین اللهی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در روزهای پایانی دولت سیزدهم هستیم. پس از شهادت آیت الله رئیسی و یارانش، با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم، اما دولتمردان عزم خود را جزم کرده اند تا وعده رئیس جمهور شهید را با سرعت مضاعف محقق کنند.

علی بهادری جهرمی ادامه داد: از امروز هر روز فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم را در این مدت کمتر از 3 سال ارائه خواهیم کرد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله نهادهایی است که افراد مرتبط با مسائل رفاه اجتماعی به آن اشاره می کنند. یارانه نقدی و- در این دولت یارانه پولی نیز 9 برابر شد کاتالوگ الکترونیکی مورد استقبال مردم قرار گرفت

بهادری جهرمی تصریح کرد: حوزه سلامت یکی از حوزه های اولویت دار دولت است و در ابتدای این دولت روزانه با 709 مورد فوتی ناشی از کرونا مواجه بود که در این دولت به صفر رسید. شهید رئیسی توجه ویژه ای به حوزه درمان و بهداشت داشت. او پس از 10 سال شورای عالی سلامت را احیا کرد. درمان کودکان تا 5 سال و همچنین ده ها اول رایگان شد.

دبیر شورای دولت یادآور شد: در این 3 سال 8 جلسه شورای عالی اشتغال تشکیل شد که 7 جلسه آن در زمان حیات شهید رئیسی برگزار شد.

مرتضوی: کاهش 1.2 درصدی نرخ بیکاری در دولت سیزدهم

وزیر کار گفت: در دولت سیزدهم بیش از 2.5 میلیون شغل در سراسر کشور ایجاد شد و با توجه به افزایش جمعیت فعال کشور، نرخ بیکاری 1.2 درصد کاهش یافت.

منبع: اقتصاد آنلاین

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)

لینک کوتاه خبر: