You are currently viewing خرید ویندوز و آفیس اورجینال با بهترین قیمت + کد تخفیف

خرید ویندوز و آفیس اورجینال با بهترین قیمت + کد تخفیف


نصب و استفاده از ویندوز و آفیس اورجینال می تواند علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت کار با کامپیوتر، امنیت سیستم و اطلاعات شما را تضمین کند. اگر می خواهید از این مزیت استفاده کنید و از نسخه اصلی ویندوز و آفیس استفاده کنید، فروشگاه آی آر مایکروسافت به شما امکان خرید ویندوز و آفیس اورجینال را با بهترین قیمت می دهد. علاوه بر این، می‌توانید با کد تخفیف ویژه‌ای که برای کاربران ترنجی طراحی شده است، از تخفیف ویژه خرید IR Microsoft Store استفاده کنید.

مزایای ویندوز و آفیس اورجینال

اولین سوالی که در ذهن هر کاربر ایرانی ایجاد می شود این است که چرا باید با وجود ابزارهای رایگان کرک و فعال سازی، برای خرید لایسنس و فعال سازی قانونی ویندوز هزینه کند؟ به عبارت دیگر چرا باید پول خرج کنیم و ویندوز و آفیس اصلی بخریم در حالی که می توانیم از کرک ویندوز و آفیس رایگان استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید مزایای نسخه اصلی ویندوز و آفیس را بدانید که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به روز رسانی مداوم: زمانی که ویندوز و آفیس را به صورت قانونی و واقعی نصب می‌کنید، تمام به‌روزرسانی‌های آن‌ها را مستقیماً از سرور مایکروسافت دریافت می‌کنید و این باعث می‌شود که ویندوز و آفیس همیشه عملکردی بهینه، ایمن و پایدار بر روی رایانه داشته باشند. به این ترتیب با مشکل رایج تاخیر ویندوز که در نسخه های کرک شده دیده می شود، مواجه نخواهید شد.
  • • تضمین امنیت: بسیاری از به‌روزرسانی‌هایی که برای ویندوز و آفیس منتشر می‌شوند، مربوط به امنیت هستند و وقتی این به‌روزرسانی‌ها در نسخه کرک شده دریافت نمی‌شوند، خطر نفوذ از حفره‌های امنیتی افزایش می‌یابد. بنابراین با نصب ویندوز و آفیس اورجینال امنیت سیستم را افزایش می دهید و حتی می توانید بدون آنتی ویروس با خیال راحت از کامپیوتر خود استفاده کنید.
  • • سرعت بیشتر: همانطور که گفتیم برخی از آپدیت های ویندوز و آفیس برای کارکرد بهتر آنها منتشر می شود، بنابراین وقتی ویندوز و آفیس اصلی را روی کامپیوتر نصب می کنید، سرعت کامپیوتر افزایش می یابد و باگ های نسخه کرک شده و ویندوز را مشاهده نمی کنید. دفتر.
  • • استفاده نامحدود در خارج از کشور: اگر به هر دلیلی به خارج از کشور سفر می کنید و ویندوز یا کرک آفیس بر روی لپ تاپ شما نصب شده است، به عنوان مجرم و ناقض حق چاپ شناخته می شوید! پس با نصب ویندوز و آفیس اورجینال می توانید بدون محدودیت از لپ تاپ خود در خارج از کشور استفاده کنید.
  • تجربه بازی بهتر: مقایسه عملکرد رایانه‌های شخصی هنگام اجرای بازی‌های رایانه‌ای روی سیستم‌هایی با سخت‌افزار مشابه اما مجهز به ویندوز کرک شده و اصلی نشان می‌دهد که نسخه اصلی ویندوز پتانسیل بالاتری در اجرای بازی‌های رایانه‌ای دارد و تجربه بازی بهتری را ارائه می‌دهد.

موارد فوق تنها بخشی از مزایای ویندوز و آفیس اصلی است. با نصب و استفاده از نسخه اصلی ویندوز و آفیس می توانید با مشکلاتی مانند کندی عملکرد سیستم عامل، عدم به روز رسانی و در نتیجه مشکلات امنیتی، خرابی های شدید هنگام اجرای بازی های رایانه ای و … خداحافظی کنید.

ویندوز و آفیس اصلی از IR Microsoft Store

اما چگونه می‌توان مایکروسافت ویندوز و آفیس اصلی را با قیمت مناسب تهیه کرد؟ طبیعتا قیمت های مایکروسافت برای ویندوز و آفیس از نظر ما ایرانی ها به صرفه نیست! به عنوان مثال ویندوز 11 پرو که توسط مایکروسافت با قیمتی معادل 200 دلار به فروش می رسد برای ما ایرانی ها مقرون به صرفه نیست و اگر برای خرید ویندوز اورجینال باید این گونه هزینه شود، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. کرک و این راه حل منطقی به نظر می رسد!

اما با استفاده از سرویس IR فروشگاه مایکروسافت، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای خرید لایسنس های اصلی ویندوز و آفیس ندارید! می توانید لایسنس ویندوز و آفیس را از فروشگاه آی آر مایکروسافت با کمترین قیمت سفارش دهید و از تمامی مزایای ویندوز و آفیس اصلی بهره مند شوید! به عنوان مثال، شما می توانید لایسنس ویندوز 11 پرو سفارش از فروشگاه آی آر مایکروسافت به قیمت 550000 تومان یا مجوز آفیس 2021 پرو پلاس با قیمت 995000 تومان سفارش دهید و با صرف این هزینه های اندک از تمامی مزایای ویندوز و آفیس اورجینال بهره مند شوید.

همچنین با استفاده از کد تخفیف toranji5gift می توانید از تخفیف 5 درصدی اضافی و انحصاری برای سفارش محصولات مورد نظر خود از فروشگاه آی آر مایکروسافت بهره مند شوید. بنابراین، با قیمت هایی که IR Microsoft Store برای لایسنس های آفیس و ویندوز در نظر گرفته است، واقعاً می توان ادعا کرد که نصب و استفاده از نسخه اصلی این محصولات با توجه به مزایایی که دارند و قیمت مقرون به صرفه ای که برای آنها در نظر گرفته می شود، منطقی است. . قابل قبول خواهد بود. اما چگونه ویندوز و آفیس اصلی را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

نحوه نصب آفیس و ویندوز اورجینال

اگر می خواهید ویندوز و آفیس اورجینال را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید، ما با نحوه انجام این کار آشنا نیستیم، این قسمت از مقاله به شما کمک خواهد کرد. سفارش و خرید ویندوز و آفیس اورجینال از فروشگاه آی آر مایکروسافت به دو روش اصلی امکان پذیر است. در روش اول فقط می توانید این محصولات را در قالب «لیسانس دیجیتال» سفارش دهید. در این صورت فقط کد مجوز 25 رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

روش خرید «مجوز دیجیتال» برای کسانی مناسب است که با نحوه دانلود ویندوز از سایت مایکروسافت و قرار دادن آن بر روی فلش مموری یا دی وی دی آشنا هستند و می توانند ویندوز اصلی را از مایکروسافت دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، می‌توانید به سادگی یک «لیسانس دیجیتال» برای ویندوز سفارش دهید و پس از نصب ویندوز، از مجوز برای فعال‌سازی قانونی آن در رایانه خود استفاده کنید. با ارسال پیام به تیم پشتیبانی مایکروسافت استور IR، می توانید لینک دانلود اصلی ویندوز ISO یا راهنمای دانلود مستقیم را نیز از وب سایت مایکروسافت دریافت کنید.

همچنین در صورت سفارش آفیس به عنوان “مجوز دیجیتال” لینک دانلود مستقیم از سرور مایکروسافت به همراه مراحل فعال سازی و صدور مجوز به ایمیل شما ارسال می شود و می توانید آفیس را از لینک دانلود و نصب کنید و فعال سازی را با مجوز اما اگر به دلایلی نمی خواهید درگیر فرآیند دانلود ویندوز و آفیس شوید، جای نگرانی نیست زیرا فروشگاه آی آر مایکروسافت امکان خرید ویندوز و آفیس اورجینال را در قالب بسته های فیزیکی فراهم کرده است. .

برای صفحه محصول می توانید گزینه های «بسته دی وی دی با مجوز» یا «بسته فلش مموری با مجوز» را انتخاب کرده و محصول مورد نظر را در قالب بسته فیزیکی برای اجرای ویندوز یا آفیس از روی فلش مموری یا نصب دی وی دی سفارش دهید. در پکیج قرار داده و با لایسنس موجود در بسته فعال سازی را تکمیل کنید. بنابراین با سفارش بسته های فیزیکی، نصب آفیس و ویندوز اصلی بسیار آسان شد. قیمت بسته‌های فیزیکی IR Microsoft Store واقعاً مقرون به صرفه و عالی است.

نصب و استفاده از ویندوز و آفیس اورجینال می تواند علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت کار با کامپیوتر، امنیت سیستم و اطلاعات شما را تضمین کند. اگر می خواهید از این مزیت استفاده کنید و از نسخه اصلی ویندوز و آفیس استفاده کنید، فروشگاه آی آر مایکروسافت به شما امکان خرید ویندوز و آفیس اورجینال را با بهترین قیمت می دهد. علاوه بر این، می‌توانید با کد تخفیف ویژه‌ای که برای کاربران ترنجی طراحی شده است، از تخفیف ویژه خرید IR Microsoft Store استفاده کنید.

اصالت و ضمانت مجوزها

تمامی لایسنس هایی که در فروشگاه آی آر مایکروسافت موجود است از نظر اصالت، اصالت و اعتبار توسط این شرکت مادام العمر تضمین شده است. یعنی با خرید ویندوز و آفیس اورجینال از فروشگاه آی آر مایکروسافت از ضمانت اصالت و اصالت لایسنس ارسالی برای شما بهره مند خواهید شد. حتی می توانید از مجوزهای ارزانی که توسط فروشگاه آی آر مایکروسافت در خارج از کشور فروخته می شود بدون مشکل و محدودیت قانونی استفاده کنید.

نکته جالب تر این است که امکان استعلام اصالت لایسنس های Windows و Office IR Microsoft Store از خود مایکروسافت وجود دارد. یعنی بعد از اینکه ویندوز یا آفیس را با مجوزی که از IR Microsoft Store دریافت کردید فعال کردید، می توانید از پشتیبانی مایکروسافت بخواهید که از راه دور به سیستم شما متصل شود و فعال شدن قانونی ویندوز یا آفیس یا حتی یک لپ تاپ در بالای مایکروسافت را تایید کند. در خارج از کشور ذخیره کنید و تاییدیه را شخصا دریافت کنید.

بنابراین با قیمت های فوق العاده ای که فروشگاه آی آر مایکروسافت برای آفیس و ویندوز اورجینال در نظر گرفته است و با توجه به مزایای نصب و استفاده از نسخه اصلی این محصولات، تهیه نسخه اصلی این محصولات و استفاده از آن ها منطقی است. این اقدام بسیار بهتر از نصب و استفاده از نسخه کرک شده ویندوز و آفیس خواهد بود. اگر به امنیت کامپیوتر و سرعت، کارایی و عملکرد بهینه آن اهمیت می دهید، استفاده از ویندوز و آفیس اصلی را فراموش نکنید.