You are currently viewing خرید سی پی ارزان با تخفیف ویژه از سی پی باما

خرید سی پی ارزان با تخفیف ویژه از سی پی باما


Call of Duty Mobile یک بازی ویدئویی در سبک بتل رویال است که توسط اکتیویژن در سال 2019 منتشر شد و به دلیل هیجان و رقابت، گیم پلی و دسترسی آسان مردم از سراسر جهان به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در جهان با میلیون ها بازیکن تبدیل شد. جهان.

این بازی بر روی سیستم عامل اندروید و iOS قابل بازی است. مهم ترین نکته در بازی کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی است که با آن می توانید آیتم ها و تجهیزات بازی و سایر موارد را از اپ استور کالاف خریداری کنید. به شما پیشنهاد می کنم کیف سی پی را از فروشگاه معتبر و قانونی سی پی باما خریداری کنید و در کمترین زمان (5 دقیقه) و با نازلترین قیمت سی پی اصل را در حساب خود دریافت کنید.

سی پی چیست؟

CP ارز درون برنامه ای کالاف دیوتی موبایل است که می تواند برای خرید اقلام مختلف از جمله لباس، اسلحه، جعبه شانس و پاس های نبرد استفاده شود. قیمت کویل CP بستگی به قیمت دلار فعلی و بسته CP انتخابی شما دارد.

نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در سی پی باما

با خرید کالاف سی پی می توانید شخصیت خود را شخصی سازی کنید و با ارتقا یا خرید تجهیزات نظامی، سلاح ها و پوسته های پیشرفته تر، در نهایت می توانید سطح بازی خود را ارتقا دهید و دشمنان خود را شکست دهید. اما با وجود تحریم ها و نبود کارت های بین المللی، امکان خرید مستقیم از بازی وجود ندارد. بنابراین بهترین گزینه خرید از فروشگاه های معتبر است. برای خرید سی پی از فروشگاه سی پی باما کافیست ایمیل فعال سازی و رمز عبور خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و پس از تکمیل خرید در کمتر از 10 دقیقه در حساب کاربری خود دریافت نمایید.

نکات اساسی برای بازیکنان مبتدی

قبل از شروع بازی با نقشه های مختلف بازی آشنا شوید تا بتوانید به راحتی بین آنها حرکت کنید.

مکان مناسبی را برای فرود انتخاب کنید تا شلوغ نباشد و بتوانید به راحتی سلاح و تجهیزات را در آنجا پیدا کنید.

با احتیاط حرکت کنید و از پوشش برای جلوگیری از آتش دشمن استفاده کنید.

به عنوان یک تیم بازی کنید تا شانس پیروزی خود را افزایش دهید.

چرا فروشگاه سی پی باما معتبر است؟

فروشگاه سی پی باما دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین مهر طلایی سازمان و سایتی بسیار معتبر برای خرید کلیه خدمات بازی در زمینه بازی موبایل می باشد. از طرفی تیم پشتیبانی قوی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به شما می باشد. همچنین از صفحه رسانه های اجتماعی ما دیدن کنید و از اخبار، بازی ها، پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف، CP رایگان و موارد دیگر لذت ببرید. تعداد و زمان این کدها محدود است.