You are currently viewing خبر مهم حواله های پژو پارس

خبر مهم حواله های پژو پارس


این اطلاعیه همچنین از توقف تولید خبر داد پارس پژو این تا پایان سال 1403 بود. اما پس از مذاکرات مکرر ایران خودرو با سازمان ملی استاندارد، تولید پژو پارس ادامه داشت، اما اکنون تنها چند روز تا خروج این سدان جذاب از خط تولید باقی مانده است. پیش از این ایران خودرو پیشنهاد تبدیل پژو پارس به سورن پلاس XU7P را داده بود که این طرح مورد حمایت خریداران قرار نگرفت و عملاً هیچ فردی در این طرح شرکت نکرد.

اکنون که چیزی تا توقف تولید پژو پارس نمانده است، ایران خودرو برای دارندگان حواله پژو پارس بسته 15 میلیونی تخفیفی به همراه وام 100 میلیونی آماده کرده است تا در صورت تمایل از آن استفاده کنند و به به جای پارس یک سورن پلاس جدید بخرید. برای اطلاع از جزئیات وام حواله 100 میلیونی پژو پارس و همچنین قیمت پژو پارس و قیمت سورن پلاس XU7P می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اعتبار 100 میلیونی صندوق پژو پارس

همان داستان سال گذشته با نزدیک شدن به موعد تولید پژو پارس در شرف تکرار است. برخی از متقاضیان پژو پارس که هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته اند، نگران موعد تحویل خودرو خود هستند و از تجربه سال گذشته این نگرانی بیشتر شده است.

شرایط تبدیل پژو پارس به سورن پلاس XU7P

صندوقداران پژو پارس پیشنهاد جدیدی از ایران خودرو دریافت کرده اند که با آن می توانند تفاوت قیمت سورن پلاس XU7P را جبران کنند. این شرکت 100 میلیون تومان وام بدون بهره به همراه 15 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته است که پیشنهاد جذابی است.

البته لازم به ذکر است که این طرح بیشتر برای جلب رضایت خریداران پژو پارس بوده و به طور کلی تفاوت قیمت این دو مدل خودرو تنها 5 میلیون تومان است. با احتساب این وام 100 میلیونی، خریداران در زمان تحویل تنها باید 350 میلیون تومان بپردازند. جزئیات قیمت این دو خودرو با سایر شرایط را در جدول زیر مشاهده می کنید:

نام ماشین پارس XU7P سورن پلاس XU7P
قیمت نهایی 445,000,000 465,000,000
امکانات ۰ 100,000,000 (بدون بهره)
تخفیف ۰ 15,000,000
خریدار در هنگام تحویل پرداخت می کند 445,000,000 350,000,000

ایران خودرو این بار شرایط مناسبی را برای طرح معامله در نظر گرفته است و به احتمال زیاد بسیاری از خریداران پارس به دلیل آپشن ها و امکانات رفاهی بیشتر سورن به جای پژو پارس از این طرح استقبال خواهند کرد. از آپشن های Suren Plus XU7P می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنترل پایداری الکترونیکی

چند رسانه ای با پشتیبانی Apple CarPlay و Android Auto

سنسور مانیتورینگ فشار تایر (TPMS)

طراحی فعلی تر

نور موقعیت

کنترل حرکت رو به بالا

کنترل کشش