You are currently viewing خبر بد برای هنرمندان/ قیمت پایه بوم سر به فلک کشیده + نمودار قیمت

خبر بد برای هنرمندان/ قیمت پایه بوم سر به فلک کشیده + نمودار قیمت


پایه بوم یکی از عناصر مهم در هنر نقاشی محسوب می شود که بر اساس آن اثر نقاشی ایجاد می شود. این پایه معمولا یک سطح صاف مناسب برای تفسیر تا هنرمند بتواند به راحتی روی آن کار کند. پایه بوم را می توان از مواد مختلفی از جمله چوب، کاغذ، برگ، مقوا و غیره ساخت.

استفاده از یک پایه بوم مناسب و با کیفیت می تواند به هنرمند کمک کند تا نقاشی خود را دقیق تر کرده و کار خود را پایدارتر نگه دارد. اهمیت انتخاب پایه بوم مناسب برای ساخت یک یک تصویر زیبا و با آثار دیگر متفاوت است.

اما نکته مهم این است که خرید این بوم ها برای هنردوستان بسیار گران تمام می شود. زیرا در فروشگاه های آنلاین و به صورت آنلاین این پایه های بوم با نوسانات شدید قیمت به فروش می رسد و هنرمند مجبور است کیفیت را فدای قیمت این محصول کند.

این نوسان در قیمت پایه نقاشی در سایت های اینترنتی می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. این نوسانات ممکن است به دلیل نوسان عرضه و تقاضا، عوامل کلی اقتصادی یا اختلاف نظر بر سر ارزش آثار هنری باشد.

البته باید در نظر داشت که این نوسان قیمت تا حد زیادی هنرمند را در انتخاب و خرید محصول مورد نیاز خود دچار سردرگمی می کند.

زیرا در هنر نقاشی استفاده از مواد مرغوب مستقیماً بر کیفیت کار تأثیر می گذارد و هنرمند مجبور است یا کیفیت یا قیمت را انتخاب کند.

اما سوال اینجاست که چرا باید اینقدر تفاوت قیمت بین انواع این محصول وجود داشته باشد؟

در جدول زیر تفاوت قیمت را مشاهده می کنید: (از گران ترین تا ارزان ترین)

سه پایه پارسبوم

مدل وینچ سی

6/000/000 تومان

سه پایه پارسبوم

وینچ وسط – نه C

5/700/000 تومان

سه پایه بوم Ideman مدل DO1

1,825,000 تومان

سه پایه پارسبوم

مدل DC

340000 تومان

سه پایه پارسبوم

مدل D-Non C

300/000 تومان

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)