You are currently viewing حمایت روحانی از پزشکان یک اشتباه تبلیغاتی و انتخاباتی است

حمایت روحانی از پزشکان یک اشتباه تبلیغاتی و انتخاباتی است


پرویز امینی استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، در خصوص اعلام حمایت حسن روحانی از مسعود البادیشیان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این موضوع (اعلام حمایت روحانی از پزشکان) از دو جهت به مبارزات انتخاباتی پزشکان لطمه می زند. اولاً منجر به تثبیت بیشتر حرفه پزشکی به عنوان امتداد دولت روحانی می شود، در حالی که حرفه پزشکی از پذیرش این موضوع در مناظره ها اجتناب می کرد و به هیچ عنوان نمی خواست تحت عنوان چنین عنوانی تعریف شود، حتی با وجود این واقعیت. بخشی از اعضای ستاد وی از یاران شهید بودند، اما او حاضر نشد خود را با روحانی معرفی کند.

وی ادامه داد: اما مهمترین اشتباه مربوط به حجم بالای آرای مردادین در انتخابات به نفع یکی از کاندیداها است.

امینی خاطرنشان کرد: طبق بررسی های متعدد این عدد (مردین) حدود 6 تا 7 میلیون نفر است. یعنی تقریبا به تعداد پزشکان رای دهنده آرای متزلزل وجود دارد. این صداها بیشتر صداهای اجتماعی، غیرسیاسی و غیر ایدئولوژیک هستند که در برابر تکرار دولت روحانی و تعریف پزشکان تحت عنوان دولت روحانی حساس و آسیب پذیر هستند.

به گفته امینی، پوشش حمایت روحانی از پزشکان در میان رای دهندگان، به ستاد انتخاباتی پزشکان آسیب وارد می کند و به معضل و چالش در ستاد انتخابات پزشکان تبدیل می شود.

انتهای پیام/