You are currently viewing حمایت جمعی از دانشگاهیان و قالیبافان

حمایت جمعی از دانشگاهیان و قالیبافان


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم ، جمعی از دانشگاهیان و کارشناسان با صدور بیانیه ای از محمد باکر کلیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

در این بیانیه که توسط 10000 نفر از این افراد امضا شده، آمده است:

به یاری خداوند متعال و به برکت انقلاب اسلامی 57، اکنون که جامعه ایران در شرایط حساس انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، تیم دانشگاهیان و صاحب نظران این فرصت را مغتنم شمرده و با حمایت نامزد مورد نظر خود. ، آقای دکتر محمد باقر قالیباف به شرح زیر است.

بی شک باید به عنوان یک اصل اساسی و مهم دانست که هرگونه پیشرفت، اصلاح و بهبود وضعیت عمومی با کمک نیروهای متخصص، شایسته و مدیریتی محقق می شود.

در این راستا جامعه دانشگاهی و کارشناسی به عنوان پشتوانه مهمی که دارای تخصص است، معتقد است که در صورت قرار گرفتن در کنار حاکمیت «جهادی» و «اقماری» دکتر کلیباف، می تواند در بهبود وضعیت معضل موجود موثر و مفید باشد. .

جامعه دانشگاهی و صاحب نظر از نظر تئوریک بر این باور است که برای هر حرکت و حرکت مفیدی در عرصه عمومی، دو بال «آگاهی» و «اراده» لازم است و در حال حاضر در عرصه آگاهی و دانش پیشرو محسوب می شود. قرار گرفتن در کنار بال اراده که «کنترل همراه» است، می تواند همه مشکلات مهم را حل کند.

در تجربه کاری دکتر محمدباقر قالیباف جلوه ای از نوعی مدیریت به چشم می خورد که می توان آن را محقق و نماد اراده تصمیم گیری در فضای عمومی دانست که امروزه بنا به دلایلی با مشکلاتی مواجه شده است. این یعنی فرصتی بزرگ برای جامعه امروز ایران که به شدت نیازمند «تصمیم گیری» و حمایت قاطع و قاطع است.

جامعه دانشگاهی بر این باور است که اگر این ظرفیت در کنار دانش و آگاهی قرار گیرد، مطمئناً کل جامعه از برکات و مزایای آن بهره مند خواهند شد.

واضح است که اگر نتوان دانش و آگاهی دانشگاهیان و متخصصان را در صحنه تصمیم گیری و در برنامه مدیریت نشان داد، نمی توان آن ها را به صورت عمومی و به صورت لحظه ای نشان داد.

از طرفی اگر «مدیریت ترکیبی» با علم و دانش همراه شود، بهتر می تواند قدرت خود را در عرصه مدیریت نشان دهد. تعامل این دو وجه ضروری قطعاً برای کل «جامعه ایرانی» سودمند خواهد بود.

جامعه ایران شایسته است از ظرفیت بالقوه خود برای بهبود وضعیت خود استفاده کند و در حال حاضر دو ظرفیت (حکمرانی ترکیبی و علم و دانش تخصصی) کاملاً در دسترس است. مردی مثل کلیباف با توجه به توانایی های عملکردی و مدیریتی خود در کنار توانایی های علمی دانشگاهیان و متخصصان، هر دو اکنون وجود دارد تا جامعه از برکات این دو بال رشد و خدمت شایسته بهره مند شود و آنها را در کنار هم قرار دهد. .

جامعه دانشگاهی و متخصص، حضور دکتر کلیباف را فرصتی برای ظهور و پیشرفت خود می بینند و بدون شک دکتر کلیباف به عنوان فردی دلسوز و اساس کار و مدیری توانمند، قدردان ظرفیت علم و تخصص خواهد بود. در شرکت او بگذار جامعه ایران از این دوستی بهره مند شود

این بیانیه حاکی از حمایت و حمایت جامعه دانشگاهیان و صاحب نظران از دکتر محمد باکر کلیباف در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب وی به عنوان فرد شایسته برای این مسئولیت است.

انتهای پیام/