You are currently viewing حسین میرزایی در انتخابات ثبت نام کرد

حسین میرزایی در انتخابات ثبت نام کرد


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده سابق مجلس برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

میرزایی عضو کمیته فرهنگی و نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم بود.

میرزایی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: انگیزه های فرازمینی و بیرونی باعث شد برای ثبت نام در انتخابات بیایم. من ثبت نام کردم تا جواب روز حساب بدهم، اگر مردم باور کنند در مسیر خدمت کفش آهنی می پوشم.

وی افزود: تاکنون 6 برنامه عمرانی و ده ها برنامه بودجه ای به ارزش میلیون ها میلیارد تومان نوشته و اجرا شده است اما وضعیت معیشتی، هزینه های بالا، اشتغال، ارزش پول ملی، نظام بانکی، پولی و مالی. سیاست ها و غیره چیزی است که می بینیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای هاشمی با هوش و اقتدار سیاسی، آقای خاتمی با محبوبیتی که در آن سال ها به دست آورد، آقای احمدی نژاد با شجاعت و هوشمندی و همچنین آقای روحانی که به جای خدا، دست نیاز به سمت کده دراز شد، نتوانست مشکل اقتصادی کشور را حل کند و عمر شریف آقای رئیسی برای تعیین نتیجه کارشان کافی نبود.

میرزایی گفت: در این شرایط آیا می توان گفت که همه وزرای اقتصادی، رؤسای بانک های مرکزی و رؤسای سازمان های برنامه در گذشته فاسد، بی سواد و یا فاقد تجهیزات بودند؟ هرگز نمی توان گفت، اما باید گفت ریل اقتصادی کشور در دولت سازندگی به اشتباه افتاده است که هیچ لکوموتیویی نمی تواند آن را کنترل کند. اقتصاد لیبرال سرمایه داری لکه ناخوشایندی بر پیکره نظام مقدس است و ما باید الگوی توسعه پایدار و اقتصاد لیبرال سرمایه داری را کنار بگذاریم و به الگوی اقتصاد اسلامی ایرانی پیشرفت و مقاومت که بخشی از اقتصاد اسلامی است روی آوریم. .

وی تصریح کرد: رئیس جمهور بعدی اگر مسیر گذشته را طی کند به همین سرنوشت دچار می شود و وضعیت اقتصاد کشور بهتر نمی شود، میلیون ها نفر در آن زندگی می کنند که راحت و خوش زندگی خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، در پی شهادت آیت الله رئیسی در 9 اردیبهشت ماه سال جاری، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود. رای گیری در تاریخ 16 تیرماه انجام می شود و داوطلبان تا فردا دوشنبه 23 خرداد فرصت دارند تا ثبت نام کنند.

انتهای پیام/