You are currently viewing حسینی پور سرپرست معاونت مجلس رئیس جمهور شد

حسینی پور سرپرست معاونت مجلس رئیس جمهور شد


به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، «محمد محبر» سرپرست رئیس جمهور طی حکمی «سید محمود حسینی پور» را به سمت سرپرست معاونت مجلس ریاست جمهوری منصوب کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

جناب آقای سید محمود حسینی پور

با استناد به اصول (۱۳۱) و (۱۲۴) قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون رئیس مجلس ریاست جمهوری» منصوب می شوید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اصول عدالت و طهارت و فساد ستیزی، با حفظ روحیه انقلابی و جهادی و جانمایی «اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد «تعهد مدیران دولت مردمی «در تحقق شعار دولت مردمی – ایران قدرتمند موفق و سربلند باشید».

محمد محبر
رئیس جمهور موقت


انتصاب «محمد جلال مآب» به عنوان دبیر هیأت توسعه سواحل مکران

بر اساس این گزارش، محمد محبر سرپرست ریاست جمهوری طی حکمی «محمد جلالمب» را به سمت دبیر شورای توسعه سواحل مکران منصوب کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

نام خداوند بخشنده

جناب آقای محمد جلالمعب

به استناد اصل (131) قانون اساسی و بندهای (1) و (2) بند (الف) مصوبه 20.06.1401 هیأت محترم وزیران به سمت «دبیر شورای مکران» منصوب می شوید. برای توسعه سواحل با این دستور.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اصول عدالت، طهارت و فساد اداری، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنیم. روحیه انقلابی و جهادی و قرار دادن “اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی” به عنوان عنوان و مفاد “تعهد رهبران حکومت مردمی” در تحقق شعار دولت مردمی -. ایران قدرتمند موفق و سربلند باشید.

محمد محبر
رئیس جمهور موقت

انتهای پیام/