You are currently viewing حسینی پور: آماده همکاری حداکثری با مجلس جدید هستیم

حسینی پور: آماده همکاری حداکثری با مجلس جدید هستیم


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، محمود حسینی پور سرپرست معاونت امور ریاست جمهوری در حاشیه جلسه هفتگی شورای دولت اظهار داشت: آیت الله رئیسی در تعامل با مردم الگوی جدیدی در حکومت داری اسلامی ایجاد کرد.

وی افزود: مردم ما خاطرات خوبی از زندگی عمومی شهید رجایی دارند که 29 روز به طول انجامید اما آیت الله رئیسی در 3 سال ریاست جمهوری خود سبک جدیدی ایجاد کرد و مردم در مراسم تشییع اعلام کردند که از آن راضی هستند. شیوه مدیریت. این مدل حکومت داری بهترین الگو برای روسای جمهور آینده تلقی خواهد شد.

حسینی پور همچنین با تبریک به نمایندگان مجلس و کمیسیون رئیس جدید آن اعلام کرد که دولت آمادگی کامل برای همکاری با مجلس جدید را دارد. و در نظر داریم با کمیسیون های تخصصی مجلس زنجیره تعامل بین دولت و همه دستگاه های دولتی ایجاد کنیم.

سرپرست معاونت امور مجلس رئیس جمهور گفت: در دیداری که با آیت الله رئیسی در خصوص موضوع نماینده مجلس داشتیم، ایشان نکات مهمی را در خصوص تعامل دولت و مجلس بیان کردند. یکی از تزهایی که مطرح کردند این بود که در تعامل و ارتباط دولت با مجلس خللی ایجاد نشود. ایشان همه دولت ها را موظف به تعامل حداکثری با نمایندگان کردند و بر این اساس برنامه ریزی کردیم که این مهم را پیگیری کنیم.

حسینی پور تصریح کرد: این مجلس از نظر حضور شخصیت های موثر با سایر مجالس متفاوت است. البته رویکردهای جدید متناسب با شرایط جدید مجلس در دولت در حال اجراست. ما زنجیره تعامل با مجلس را در همه سطوح، وزارتخانه ها و سازمان های کشوری تعریف می کنیم و امیدواریم با ایجاد این زنجیره تعاملی بتوانیم با همکاری قوای مجریه و مقننه تجربه جدیدی در توسعه کشور داشته باشیم.

انتهای پیام