You are currently viewing حذف یارانه نقدی از هر ایرانی

حذف یارانه نقدی از هر ایرانی


علیرضا زاکانی امروز به برجام و اعضای تیم مذاکره کننده آن حمله کرد. زاقانی برجام را محصول اراده نظام نمی داند و مدعی است محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران حتی متن برجام را در جریان مذاکرات نخوانده است.

امروز یکی از مقامات دولتی به ادعای یکی از نامزدهای ریاست جمهوری پاسخ داد. داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه به سخنان مسعود بیزیکیان مبنی بر رشد منفی اقتصادی بدون نفت در کشور پاسخ داد و آنها را زیر سوال برد.

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه با توجه به ملاحظاتی که در کشور وجود دارد نمی توانیم اتباع غیرمجاز را بپذیریم.

به گزارش تسنیم، در جداول پیوست بودجه امسال رقمی معادل 116 میلیارد یورو یارانه پنهان از محل عرضه فرآورده های نفتی و گاز طبیعی وجود دارد.

اتاق بازرگانی تهران با صدور بیانیه ای در خصوص تصویب ناگهانی لایحه تجارت در مجلس از نهادهای نگهبان از جمله شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست تا از عجله در تصویب نهایی لایحه قانون تجارت جلوگیری کنند.

دبیر کارگروه کنترل بازار املاک از وجود 16 هزار و 500 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در کشور خبر داد و گفت: بنگاه های املاک غیرمجاز در کمتر از 2 هفته می توانند مجوز بگیرند.

بررسی آمار صادرات فولاد در 2 ماهه نخست سال نشان می دهد که در این مدت ارزش صادرات زنجیره فولاد کشور 27 درصد کاهش یافته است که معادل تقریباً 400 میلیون دلار است.

معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از آزادی و بازگشت حمید نوری به ایران خبر داد. پرواز حمید نوری ساعاتی پیش در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)