You are currently viewing حذف دیافراگم متغیر از دوربین شیائومی 15 پرو

حذف دیافراگم متغیر از دوربین شیائومی 15 پرو


تابع دیافراگم متغیر یکی از عملکردهایی است که هر از گاهی یکی از محصولات به آن مجهز می شود اما حضور آن پیوسته نیست و کمی بعد نسل های بعدی به آن مجهز نمی شوند. اخیراً گزارشی غیر رسمی از شیائومی 15 پرو دریافت کرده ایم که چنین رویدادی را تایید می کند. همانطور که شنیده شد، حذف دیافراگم متغیر از دوربین شیائومی 15 پرو در حال انجام است.

مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو فاش شد

پاییز امسال، یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 و گزارش شده است که شیائومی برای اولین بار از آن استفاده خواهد کرد. اگر این گزارش صحت داشته باشد، شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی های هوشمند با تراشه پرچمدار آینده خواهند بود و انتظار می رود در پاییز امسال رونمایی شوند.

به گفته یک منبع چینی، شیائومی 15 پرو با دوربین اصلی با دیافراگم ثابت اما دوباره جدید خواهد بود که در مقابل یک سنسور تصویر بسیار بزرگ با وضوح 50 مگاپیکسل قرار می گیرد. بنابراین دیافراگم متغیری که در نسل قبل وجود داشت دیگر در اینجا وجود ندارد.

این گوشی با دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم 3×50 مگاپیکسلی این گوشی همراه آن خواهد بود و در کل گوشی کمی باریکتر از مدل قبلی خود خواهد بود.

طبق شایعات قبلی، دوربین فوق عریض شیائومی 15 پرو نیز وضوح 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین اصلی از سنسور تصویر 1 اینچی OmniVision OV50K و دوربین زوم پریسکوپ ظاهرا از سنسور تصویر Sony IMX882 استفاده خواهد کرد.

شیائومی 15 پرو نیز مانند شیائومی 14 اولترا دارای صفحه نمایش با وضوح 2K با انحنای جزئی خواهد بود. حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر به همراه این پنل ارائه شده است.

شیائومی 14 پرو هرگز به طور رسمی در خارج از چین منتشر نشد و متاسفانه Xiaomi 15 Pro ممکن است به همان سرنوشت دچار شود.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر این محصول پرچمدار شیائومی هستید؟