You are currently viewing جمعیت 3 نفره از خانواده گوگل پیکسل 9 دوباره تایید شد

جمعیت 3 نفره از خانواده گوگل پیکسل 9 دوباره تایید شد


کمتر از 1 ماه پیش به جای Pixel Fold 2 نام گوشی تاشو بعدی گوگل را در ترنجی برای شما نوشتیم، احتمالاً Pixel 9 Pro Fold خواهد بود. در همین گزارش خبر بازگشت پسوند XL به این خانواده را شنیدیم. امروز جمعیت 3 نفره از خانواده گوگل پیکسل 9 تایید شد. البته باید در نظر داشته باشید که این مدل تاشو نیست، بلکه گوشی های معمولی سری پیکسل 9 هستند.

خانواده گوگل پیکسل 9

همانطور که قبلاً انتظار داشتیم، تلفن‌های معمولی (غیر تاشو) سری Google Pixel 9 باید با نام‌های زیر عرضه شوند:

  1. 1- پیکسل 9
  2. 2- پیکسل 9 پرو
  3. 3- Pixel 9 XL

برند سازنده قاب گوشی آمریکایی Thinborne این روزها و پس از ارائه اطلاعاتی در این زمینه مشغول بوده است طراحی Galaxy Z Fold 6 اکنون اطلاعاتی در مورد سری پیکسل 9 ارائه می دهیم.

این قاب‌ها برخی از جزئیات طراحی سری پیکسل 9 را نشان می‌دهند.

گوگل در نسل جدید گوشی های خود جزیره دوربین افقی کشیده ای را که نشانه طراحی چند نسل اخیر گوشی های پیکسل بوده را حفظ خواهد کرد. با این حال، امسال این بخش دارای لبه های گرد خواهد بود.

برای مثال در تصویر زیر مقایسه لبه های گرد جزیره دوربین قاب پیکسل 9 پرو با طراحی جزیره دوربین پیکسل 8 پرو را مشاهده می کنید:

لبه های گرد جزیره دوربین قاب پیکسل 9 پرو در مقایسه با طراحی جزیره ای دوربین پیکسل 8 پرو

تا آنجایی که مشخصات سخت افزاری پیش می رود، انتظار می رود این گوشی ها چنین باشند پیکسل 9 از تراشه Tensor G4 گوگل استفاده کنید. پیکسل 9 پرو احتمالا با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که برای مدل XL نیز همین مشخصات در نظر گرفته شود.

انتظار می رود پیکسل 9 پایه از همان تنظیمات دوربین دوگانه استفاده کند، اما مدل های Pixel 9 Pro و XL دارای دوربین اصلی سه گانه خواهند بود.

Pixel 9a همچنین می تواند در سال 2025 معرفی شود. اگر Pixel 9 Pro Fold را به عنوان گوشی تاشوی این خانواده در نظر بگیریم، سری Pixel 9 در مجموع 5 عضو خواهد داشت.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر سری Google Pixel 9 هستید؟ کدام دستگاه برای شما جذاب تر خواهد بود؟