You are currently viewing جزئیات دوربین و طراحی شیائومی 15 و 15 پرو فاش شده است

جزئیات دوربین و طراحی شیائومی 15 و 15 پرو فاش شده است


دو جزئیات از طراحی آشکار کننده، نمایشگر و دوربین شیائومی 15 و 15 پرو به اشتراک گذاشته شده احتمالا هنوز 5 ماه تا معرفی این دو گوشی هوشمند پرچمدار باقی مانده است. با ترنجی برای اطلاع از جزئیات این گزارش با ما همراه باشید.

شیائومی 15 پرو به دوربین تله فوتو پریسکوپی مجهز خواهد شد

گفته می شود شیائومی تصمیماتی در مورد دوربین دو گوشی پرچمدار آینده خود گرفته است. انتظار می رود شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی های هوشمند مجهز به این تراشه باشند. اسنپدراگون 8 نسل 4 مثل بودن شیائومی CIVI 4 Pro اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 اس نسل 3 بود.

بیایید به جزئیات دوربین شیائومی 15 و 15 پرو برویم. گفته می شود این دو گوشی پرچمدار دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی هستند. هر دو دستگاه دارای دهانه دوربین نسبتا بزرگ هستند. البته برخلاف نسخه پرو، مدل استاندارد به دوربین پریسکوپ تله فوتو مجهز نیست و همچنان دوربین تله فوتو بدون پریسکوپ خواهد داشت. پسندیدن چک کردن دفترچه یادداشت ظاهرا شیائومی 15 پرو مجهز به دوربین تله فوتو پریسکوپی است که امکان زوم اپتیکال سه برابری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

انتظار می رود دوربین های تله فوتو در نظر گرفته شده برای شیائومی 15 و 15 پرو، قابلیت عکاسی ماکرو را داشته باشند. همانطور که در نسل قبلی این دو گوشی هوشمند شاهد بودیم. افشاگر معروف Digital Chat Station ادعا می کند که طراحی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو بسیار شبیه به مدل های قبلی خواهد بود. همچنین شایعه شده است که مدل پرو سری پرچمداران آینده شیائومی دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED با وضوح 2K است.

شیائومی 15 اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود؟

نظر شما در مورد گوشی های رده بالا و پرچمدار شیائومی چیست؟