You are currently viewing ثبت نام کدیری ابیانه در انتخابات ریاست جمهوری

ثبت نام کدیری ابیانه در انتخابات ریاست جمهوری


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی برای ثبت نام در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور رفت.

او ساعاتی پیش برای ثبت نام به وزارت کشور رفته بود که این اتفاق نیفتاد.

قدیری ابیانه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و یارانش، اظهار داشت: اقتصاد ایران از ریل خارج شده است و بسیاری تلاش می کنند این قطار را هل داده و به مقصد برسانند تا زمانی که نیاز به بازگرداندن آن به ریل باشد. .

وی افزود: تا زمانی که ارز و سوخت یارانه ای داشته باشیم. این محل رشد فساد است. نمی توان جلوی قاچاق سوخت را گرفت زیرا بسیار سودآور است مگر اینکه قیمت ها را واقعی کنیم.

کادری ابیانه بیان کرد: گفته می شود حدود 100 میلیارد دلار یارانه پنهان داریم. این نباید وجود داشته باشد. همچنین در سرتاسر دنیا، هر چه یک نفر بیشتر مصرف کند، مالیات بیشتری می پردازد و اینجا برعکس است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آقای رئیسی کارهای بزرگی را شروع کرد اما ناتمام ماند. 9000 کارخانه در کشور احیا شدند و نشان دادند که این کار شدنی است، اما باید دست از باندبازی بردارید.

کادری ابیانه گفت: دولت و شخص رئیس جمهور در بسیاری از موارد می توانند مجبور به تصمیم گیری به نفع مردم شوند اما محبوبیت خود را از دست بدهند. ما می خواهیم رئیس جمهور جناحی و جناحی نباشد.

وی افزود: نیازمند گسترش شفافیت در کشور هستیم. حقوق مردم باید مشخص شود چون مردم مالک مال هستند. البته نیروهای نظامی و امنیتی استثنا هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد اولویت اول من است. ریشه های فساد باید خشکانده شود.

به گزارش تسنیم، در پی شهادت آیت الله رئیسی در 9 اردیبهشت ماه سال جاری، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود. رای گیری در تاریخ 16 تیرماه انجام می شود و داوطلبان تا فردا دوشنبه 23 خرداد فرصت دارند تا ثبت نام کنند.

انتهای پیام/