You are currently viewing تیم کوک معتقد است Vision Pro تأثیر عمیقی بر مصرف کنندگان خواهد داشت

تیم کوک معتقد است Vision Pro تأثیر عمیقی بر مصرف کنندگان خواهد داشت


Apple Vision Pro اخیراً یک جایزه معتبر برای سیستم عامل خود دریافت کرده است: visionOS. جوایز طراحی و هنر بریتانیا (D&AD) جایزه مداد سیاه را به visionOS اهدا کرد. پس از این خبر، تیم کوک، مدیر عامل اپل، پستی در X منتشر کرد تا به تیم طراحی تبریک بگوید و از تأثیر عمیق Vision Pro بر کاربران تمجید کند.

بیش از یک دهه از آخرین برنده شدن مداد سیاه توسط اپل می گذرد

مداد سیاه محبوب ترین جایزه D&AD است. visionOS همچنین این اولین محصول اپل است که برنده مداد سیاه از زمان iPad در سال 2011 شده است. و این اولین مداد سیاهی است که در دوران تصدی تیم کوک به اپل اعطا می شود. کوک از این بابت بسیار خوشحال است.

او در مورد هدست واقعیت مجازی اپل صحبت می کند ایکس نوشت:

Vision Pro با سالها توسعه توسط تیم های طراحی و مهندسی ما امکان پذیر شده است. تأثیر این محصول به قدری عمیق است که مردم اغلب با اولین بار آن را احساس می کنند. من این تاثیر را از نزدیک دیدم و به تیم طراحی اپل برای برنده شدن این جایزه نادر تبریک می گویم.

کوک علاوه بر تبریک به تیم طراحی اپل گفت که Vision Pro با “سالها پیشرفتممکن شد. او همچنین فاش کرد که دیده است مردم وقتی برای اولین بار هدفون های شرکتش را امتحان می کنند احساساتی می شوند.

البته ادعاهای تیم کوک فقط تلاشی برای بازاریابی محصولات نیست. Vision Pro واقعاً یکی از بهترین هدست های واقعیت افزوده است که صنعت XR تا به حال دیده است. نمایش می دهد میکرو OLED آنها بسیار زیبا هستند و ردیابی دست و چشم در این محصول با دقت بالایی انجام می شود. برای کار با ویژن پرو، کافی است روی چیزی که می‌خواهید کلیک کنید، به آن نگاه کنید و سپس دو انگشت اشاره خود را به هم فشار دهید.

جایزه مداد سیاه D&AD به اپل اهدا شد

Vision Pro خیر، این یک تجربه واقعیت مجازی است که تأثیر عمیقی بر کاربران دارد!

البته ممکن است دلیل دیگری نیز وجود داشته باشد که مردم از آن استفاده می کنند ویژن پرو احساساتی می شوند. شاید اولین بار باشد که از یک دستگاه VR استفاده می کنند. Vision Pro بدون شک محصول بسیار جذابی است، اما Meta Quest 3 با وجود ارزان بودن یک هدست بسیار توانا است.

تنها 25 درصد از بزرگسالان آمریکایی تا به حال از هدست واقعیت مجازی استفاده کرده اند. اما نکته جالب در زیر است 80 درصد افرادی که از واقعیت مجازی استفاده کرده اند به این محصولات علاقه مند شده اند و تمایل دارند از این هدست ها به صورت روزانه استفاده کنند. بنابراین حتی قبل از اپل ویژن پرو، مردم به وضوح از VR شگفت زده می شدند. با این حال، بدون شک ورود اپل به دنیای XR توجه بیشتری را به سمت این صنعت جلب کرده است. اما در حالی که یکی یک گزینه ارزان تر بدون Vision Pro، هدفون های اپل برای اکثر کاربران و علاقه مندان دور از دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد هدست واقعیت مجازی اپل چیست؟