You are currently viewing تکذیب قصه های غضنفری از قول و رشوه مالی

تکذیب قصه های غضنفری از قول و رشوه مالی


حبیب زاده منتخب مردم مرند به عضویت شورای اسلامی شهر مرند، روایت کامران غضنفری از دیدارش با یکی از مدیران مجلس را کذب دانست و در گفت وگو با خبرنگار تسنیم گفت: در آن جلسه ای که آقای دکتر غضنفری عنوان کردند، حضور داشتم. هیچ بحثی در مورد وعده رای دادن به رئیس جمهور نیست.» این مجلس نبود و این یک تناقض است.

حبیب زاده که در آن جلسه حضور داشت در ادامه به آنچه در آن جلسه گذشت اشاره کرد و گفت: آنچه رخ داد توضیحات من در مورد اعتقادم به حکومت آقای قالیباف بود و آقای غضنفری در این بین از این مسئول محترم اجرایی خواست تا در مورد عدم وجود تصویب طرح دفاع و فضای مجازی را از رئیس مجلس بپرسد، من سرباز معظم له هستم و هیچ ارتباطی با هیچ جریانی ندارم و آقای غضنفری را فردی دلسوز دیدم اما حسابش این است. غلط.

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: در این جلسه مسئول مربوطه مدارک خود را از آقای غضنفری گرفت و کار کارت حمل و نقل ایشان به مجلس را برای ایشان انجام داد و ایشان خیلی به ایشان احترام گذاشتند و قول های مالی دادند. و کمیسیون ها غیرواقعی هستند، در آستانه آغاز به کار مجلس دوازدهم بدون مرز، باید تلاش کنیم تا بی دریغ به مردم خدمت کنیم و برای انقلاب و مردم فداکاری کنیم.

انتهای پیام/