You are currently viewing توسعه شارژر سریع 300 واتی توسط Realme تایید شده است

توسعه شارژر سریع 300 واتی توسط Realme تایید شده است


مدتی پیش توسعه فناوری های شارژ سریع بسیار داغ شد. برندهای چینی در این زمینه پیشرو هستند، اما اپل و سامسونگ چندان تمایلی ندارند. حدود یک سال و نیم پیش بود شارژر 300 واتی ردمی شیائومی رسماً رونمایی شد و شارژ از 0 تا 100 درصد در کمتر از 5 دقیقه ارائه شد. اخیرا توسعه شارژر سریع 300 واتی توسط Realme تایید شده است.

شارژر سریع 300 واتی از Realme

در مصاحبه اخیر با کانال یوتیوب TheTechChap، رئیس بازاریابی جهانی Realme، فرانسیس وانگ، فاش کرد که این شرکت در حال آزمایش این فناوری است. شارژ 300 وات خوب.

Realme در تلاش است تا در فناوری شارژ پیشرو باشد و باید بگوییم که موفق شده است. در سال 2021، این شرکت فناوری DartCharge را با توان 65 وات و در کنار گوشی GT Master Edition معرفی شد. این شارژر می تواند باتری 4300 میلی آمپری خود را تنها در 33 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

سال پس از آن، در سال 2022، Realme GT Neo 3 با پشتیبانی از شارژ 150 وات منتشر شد که توانست باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تنها در 5 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ کند.

سپس پرچمدار سال گذشته Realme GT Neo 5 با سرعت شارژ 240 واتی عرضه شد که به کاربران این امکان را می داد تا گوشی خود را در کمتر از 10 دقیقه به طور کامل شارژ کنند.

شارژر ریلمی 240 واتی

در حال حاضر ردمی تنها برندی است که فناوری شارژ گوشی 300 واتی را معرفی کرده است. نسخه آزمایشی آنها نتایج چشمگیری را نشان داد، بنابراین گوشی در کمتر از 3 دقیقه به 50 درصد شارژ رسید و در کمتر از 5 دقیقه به طور کامل شارژ شد.

جزئیات فناوری شارژ سریع Realme 300W در حال حاضر در دسترس نیست. در مصاحبه وانگ به جزئیاتی مانند مشخصات سخت افزاری یا محصولی که به آن مجهز خواهد شد اشاره ای نشده است.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آینده فناوری شارژ سریع چگونه خواهد بود؟ چه زمانی اپل و سامسونگ این را بیشتر باور خواهند کرد؟