You are currently viewing تور گلاب کاشان / سفر یک روزه چقدر است؟

تور گلاب کاشان / سفر یک روزه چقدر است؟


اردیبهشت فصل گل و گل سرخ است، فصلی که عاشقان طبیعت و عطرهای دلنشین به دل طبیعت سفر می کنند. برای سفر به کاشان تورهای یک روزه ای وجود دارد که گردشگران و مسافران را با پکیج های مختلف به کامسار و آبشار نیاسر می برد. بسته های مسافرتی به شدت تحت تاثیر نوع اتوبوس و اینکه به کدام نقطه از کاشان برویم. در زیر جدول قیمت انواع تورهای یک روزه گلابگیری را گردآوری کرده ایم.

تور یک روزه گلاب گیری کاشان با اتوبوس 32 اتوبوس مسافربری

1590000000000000000000000000000000000

تور یک روزه گلاب گیری

اتوبوس توریستی 44 مسافری

1399000000000000

تور کویر مرنجاب و گلابگیری

هر نفر 1990000 تومان

تور کاشان و گلابگیری نیاسر

برای هر نفر 900000 تومان

تاریخ گلاب گیری

کاشت گل رز و تولید گلاب در ایران سابقه طولانی دارد. گفته می شود این گل از هند به ایران آورده شده و از آن زمان در کاشان و سایر نقاط ایران کشت می شود. مراسم گلاب گیری از دیرباز در ایران برگزار می شده و به عنوان یکی از سنت های کهن ایرانیان شناخته می شود.

غذای کاشان

کاشان به خاطر تنوع غذایی معروف است. از غذاهای معروف کاشان می توان به دیزی، کشک بادمجان، آش رشته، قلیه گاو، کوفته، آش جو، آش رشته و آش سبزی اشاره کرد.

فرهنگ کاشان

مردم کاشان به خونگرمی و مهمان نوازی معروف هستند. همچنین این شهر دارای فرهنگ و آداب و رسوم غنی است که از آن جمله می توان به مراسم گلاب گیری، جشن یلدا، عید نوروز و … اشاره کرد.

سوغات کاشان

از سوغاتی های معروف کاشان می توان به گلاب، عرقیات، سوهان، شیرینی، سرامیک، فرش و … اشاره کرد.

جاذبه های کاشان نیاسر تور یک روزه گلاب گیری

باغ فین کاشان یکی از زیباترین باغ های ایرانی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این باغ با معماری باشکوه، عمارت ها و فواره های متعدد هر گردشگری را به خود جذب می کند.

خانه طباطبایی ها یکی از زیباترین خانه های تاریخی ایران است که با معماری منحصر به فرد و تزئینات ظریف خود هر گردشگری را مجذوب خود می کند.

کامسار به دلیل وجود باغ های گل رز به عنوان پایتخت گل رز ایران شناخته می شود. در این باغ ها می توانید از عطر دل انگیز گل رز لذت ببرید و مراحل مختلف ساخت گلاب را تماشا کنید.

کاروانسرای گبرآباد یکی از قدیمی ترین کاروانسراهای ایران است که در مسیر جاده ابریشم قرار دارد. این کاروانسرا با معماری باشکوه و فضای تاریخی خود هر گردشگری را به خود جذب می کند.

منزل زعفرانی یکی از خانه های تاریخی کومسر است که با معماری سنتی و فضای دلنشین خود مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از سفر است.

اقامت در بهترین هتل های کاشان

انتخاب هتل مناسب برای اقامت در سفر یکی از مهم ترین عوامل داشتن یک سفر خوب است. هتل های زیادی در کاشان با امکانات و خدمات متفاوت وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود آنها را انتخاب کنید. برای آشنایی با بهترین هتل های کاشان کافیست کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر رفته و با توجه به بودجه و فاکتورهای موجود رزرو کنید.

بهترین زمان برای سفر به کاشان و نیاسر برای تور گلاب گیری

بهترین زمان برای سفر به کاشان برای تور گلاب، فصل بهار به خصوص اردیبهشت ماه است. در این ماه شکوفه های محمدی به اوج خود می رسد و مراسم گلاب گیری در اقصی نقاط کاشان و نیاسر برگزار می شود.

فواید سفر در اردیبهشت

در اردیبهشت ماه هوای کاشان خنک و مطبوع و مناسب برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری است.

در این ماه طبیعت کاشان بسیار زیبا و سرسبز است و می توانید از گل های محمدی و دیگر گل های بهاری لذت ببرید.

در اردیبهشت ماه علاوه بر مراسم گلاب گیری، رویدادهای فرهنگی و هنری زیادی در کاشان برگزار می شود.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)