You are currently viewing تنها دو مدل از سری 15 شیائومی در بازارهای جهانی عرضه می شود

تنها دو مدل از سری 15 شیائومی در بازارهای جهانی عرضه می شود


اکنون گزارش جدیدی به جزئیات برنامه های شیائومی برای عرضه می پردازد سری 15 شیائومی فاش کرده است ظاهراً این شرکت بار دیگر تنها دو مدل از سه مدل را در سطح جهانی عرضه خواهد کرد و مدل سوم در انحصار بازار داخلی چین باقی خواهد ماند.

یک مدل از گوشی های سری 15 شیائومی در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند

به گزارش notebookcheck، در حالی که هنوز شش ماه تا عرضه گوشی های سری 15 شیائومی فاصله داریم، اخیراً اطلاعاتی در مورد این سه محصول به بیرون درز کرده است که جدیدترین آنها ادعا می کند که شیائومی 15 اولترا با بزرگترین سنسور دوربین که تا به حال در گوشی های هوشمند دیده شده عرضه خواهد شد. وارد خواهد شد.

با توجه به افشای جدید، به نظر می رسد شیائومی هر سه مدل را مجدداً در بازار جهانی عرضه نخواهد کرد. پس از عرضه جهانی شیائومی 13، 13 پرو و ​​13 اولترا در سال گذشته، این شرکت تصمیم گرفت این بار تنها شیائومی 14 و 14 اولترا را به صورت جهانی عرضه کند و 14 پرو را منحصراً برای چین نگه دارد. ظاهرا سری 15 شیائومی هم همینطور خواهد بود.

همانطور که توسط Android Headlines فاش شده است، Xiaomi 15 با سه شماره مدل لیست شده است: 24129PN74G، 24129PN74I و 24129PN74C. این سه شماره مدل به ترتیب مدل های جهانی، هندی و چینی را مشخص می کنند. از سوی دیگر، شیائومی 15 پرو برای بازار چین به یک مدل محدود شده و دارای شماره مدل «24101PNB7C» است.

همچنین نسخه ای با شماره مدل “2410DPN6CC” وجود دارد که مختص بازار چین است اما از اتصال ماهواره ای پشتیبانی می کند. معرفی این محصولات برای مهرماه برنامه ریزی شده است. این محصولات احتمالا اولین گوشی هایی هستند که با اسنپدراگون 8 نسل 4 وارد بازار می شوند.

آیا منتظر سری 15 شیائومی هستید؟ کدام مدل برای شما جذاب تر است؟