You are currently viewing تلگرام استارز به عنوان ارز در اپلیکیشن تلگرام معرفی شد

تلگرام استارز به عنوان ارز در اپلیکیشن تلگرام معرفی شد


این روزها پیام رسان تلگرام به محلی برای اتفاقات عجیب و جذاب تبدیل شده است. NatCoin و Hamster Kombat را در نظر بگیرید تا امروز که ارز درون برنامه ای آن به نام «تلگرام استارز» یا «ستارگان تلگرام» رسماً رونمایی شد. ستاره های تلگرام پسندیدن ارز در اپلیکیشن تلگرام قرار است از آن برای فروش کالا و خدمات از طریق ربات ها استفاده شود.

تلگرام استارز – ارز درون برنامه ای این پیام رسان

سیستم پرداخت جدید تلگرام تلگرام استارز است که به تازگی معرفی شده است فاش شداکنون برای کاربران عادی و با استفاده از ربات در دسترس است @DurgerKingBot در دسترس.

توسعه دهندگان همچنین می توانند از این ارز در اپلیکیشن تلگرام برای فروش خدمات از طریق ربات های خود استفاده کنند.

با سیستم پرداختستاره های تلگرام'، روش پرداخت در اکثر ربات ها یکسان خواهد بود. کاربران می توانند تلگرام استار را از طریق روش های پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی، اپل اپ استور و همچنین پرداخت با کارت اعتباری خریداری کنند و سپس از آن استفاده کنند. پرداخت ها را با بات های مختلف انجام دهید برای استفاده این ربات ها می توانند بازی یا فروش استیکر و غیره باشند.

همچنین در آینده برای کانال های پشتیبانی و ارسال هدیه بین کاربران همچنین می توانید از ستاره های تلگرام استفاده کنید.

ستاره های تلگرام یا ستاره های تلگرام

این سیستم به دلیل فشار اپل به تلگرام اضافه شد زیرا روش های قبلی به کاربران اجازه می داد بدون پرداخت هزینه از ربات ها استفاده کنند. با سیستم جدید اپل و گوگل 30 درصد از تراکنش های اپلیکیشن تلگرام را دریافت می کنند!

در حال حاضر، متأسفانه، امکان شارژ اکانت تلگرام استارز با ارز دیجیتال TON وجود دارد. ممکن نیست و در عمل این سیستم برای کاربران ایرانی کاربرد (یا راحتی) خاصی ندارد اما احتمالا در آینده این روش اضافه خواهد شد.

اما سازندگان ربات‌ها اکنون می‌توانند ستاره‌های واریز شده به حساب ارز دیجیتال TON خود را برداشت کنند.

همزمان با رونمایی از ارز درون برنامه ای تلگرام استارز، تلگرام اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 400 میلیون کاربر ماهانه با ربات ها و بازی ها/برنامه های کوچک آن در تعامل هستند.

نظر شما در مورد این ارز در اپلیکیشن تلگرام چیست؟ به نظرتون ربطی داره مبارزه همستر پیدا کردن؟!