You are currently viewing تلفن CMF (1) احتمالاً نسخه تغییر نام تجاری Nothing Phone (2a) با طراحی متفاوت است.

تلفن CMF (1) احتمالاً نسخه تغییر نام تجاری Nothing Phone (2a) با طراحی متفاوت است.


برند CMF یکی از زیرمجموعه های شرکت Nothing است و مخفف رنگ، متریال و پایان است. این برند در حال آماده شدن برای معرفی اولین گوشی هوشمند خود است. منتظر تلفن تلفن CMF (1) دستگاه قابل دسترسی اطلاعات فاش شده جدید حاکی از آن است که این گوشی هوشمند یک نسخه تغییر نام تجاری است هیچی تلفن 2a خواهد بود.

Nothing Phone 1 دارای یک قاب پشتی پلاستیکی قابل جابجایی است

یک افشاگر پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) منتشر کرد و مدعی شد که نمونه اولیه گوشی هوشمند CMF با شماره مدل تراشه A015 Mediatek Dimensity 7200 این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. این گزارش نشان می دهد که CMF Phone 1 به صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز خواهد شد.

گوشی CMF (1) با 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 یا 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 عرضه خواهد شد. این محصول ممکن است از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی کند. دارای دو لنز دوربین (عمودی). قاب پشتی تلفن CMF 1 قرار خواهد گرفت دوربین اصلی گفته می شود دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

اولین گوشی هوشمند CMF دارای قاب پشتی پلاستیکی قابل جابجایی است. در این دستگاه شاهد استفاده از چراغ های گلیف نخواهیم بود. انتظار می رود این گوشی هوشمند به طور پیش فرض با اندروید 14 و Nothing OS 2.5 عرضه شود. CMF Phone 1 در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی منحصر به فرد عرضه خواهد شد.

اولین گوشی هوشمند CMF احتمالا در اوایل تابستان معرفی می شود

پسندیدن منبع این گزارش اشاره می کند که ما انتظار داریم تلفن CMF (1) اینچ باشد جولای 2024 (اوایل ژوئیه تا اوایل آگوست) با محدوده قیمت از 249 تا 279 دلار وارد بازار شد این گزارش جدید با شایعه قبلی مبنی بر اینکه قیمت دستگاه حدود 12000 روپیه (تقریباً 140 دلار) است، در تناقض است.

مشخصات تلفن CMF 1 تقریباً مشابه Nothing Phone 2a است که نشان می دهد این دستگاه احتمالاً یک نسخه تغییر نام تجاری (با برخی تغییرات طراحی) از Phone 2a است. البته توجه داشته باشید که اطلاعات ذکر شده بر اساس نمونه اولیه این گوشی هوشمند CMF راه اندازی شده است و ممکن است مشخصات نسخه نهایی متفاوت باشد.

گوشی میان رده Nothing Phone (2a) با تراشه Dimensity 7200 Pro معرفی شد

نظر شما در مورد تلفن CMF (1) چیست؟