You are currently viewing تغییر نام تجاری جدید مبادلات پولی؛  تجربه ای جدید برای کاربران ارزهای دیجیتال

تغییر نام تجاری جدید مبادلات پولی؛ تجربه ای جدید برای کاربران ارزهای دیجیتال


از ورود به دنیای هیجان انگیز ارزهای دیجیتال، صرافی جدید همواره سعی کرده است در رفع نیازها و خواسته های مصرف کنندگان ایرانی پیشرو باشد. کاربران نیو مانی سیر تکامل و رشد این برند و تغییرات مستمر و پیشرفت های چشمگیر آن را به خوبی به یاد دارند. اکنون یک دوره جدید در پول جدید آشکار شده است، دوره ای که با آن می آید پول جدید تغییر نام تجاری کامل و) این تغییر نام تجاری، برجسته کردن ارزش‌های گذشته و تسهیل تجربه مصرف‌کننده ایمن، سریع و آسان برای همه ایرانیان، آغاز فصل جدیدی در رابطه بین این برند و مصرف‌کنندگان است.

نسخه قبلی هویت برند جدید چه بود؟

سه سال پیش، فلسفه هویت بصری New Money بر این فرض استوار بود که کریپتو دنیای جدیدی در برابر دنیای قدیمی بازارهای مالی است. اسکناس ها، طلا و بانک ها، اگرچه هنوز در حال استفاده هستند، متعلق به دنیای پیش از رمزنگاری هستند و با معرفی بیت کوین و بلاک چین، امور مالی در حال تغییر است. هویت بصری قبلی این برند شامل استفاده از عناصر بصری مربوط به گذشته، نقاشی های قدیمی، مینیاتورهای ایرانی و فضاهایی از این دست بود که نشان دهنده وجود امور مالی سنتی بود. علاوه بر این، تصاویر رمزنگاری مانند لوگوهای رمزنگاری و فضاهای مدرن، شکاف بین این دو جهان را نشان می‌دهند.

هویت جدید پول جدید؛ دوباره پول جدید

تغییر بخش جدایی ناپذیر رشد است. هویت بصری جدید نیو مانی جلوه ای از تغییرات روزافزون در این برند است. با عبور 600000 کاربر، آگاهی مردم از ارزهای رمزنگاری شده و گسترش مخاطبان، نیاز به یک تغییر بزرگ احساس شد و تغییر برند به New Money صورت گرفت. در ریبرندینگ پول جدید، دوره پایان همه چیز قبل از آن و آغاز یک نامه جدید است.

این دگرگونی، از نقطه‌ای به خط دیگر، تجسم چگونگی تبدیل پول‌های جدید از ساده‌ترین ایده‌ها به پیچیده‌ترین استراتژی‌ها است. Aurora با جلوه های رنگی خیره کننده خود در قلب این تغییرات قرار دارد و به عنوان یکی از عناصر اصلی بصری این برند، داستان پول جدید را روایت می کند.

کهن الگوهای قهرمان، شعبده باز و خالق در فرهنگ برند پول جدید نهادینه شده اند و هر کدام نقش مهمی در شکل دادن به تصویر جدید آن برند دارند. این شخصیت ها نشان دهنده قدرت، جادو و خلاقیت هستند و به پول های جدید کمک می کنند تا با ایده های جدید مسیر نوآوری و پیشرفت را طی کنند.

تغییرات لوگوی جدید پول

لوگوی قبلی New Money با رنگ های سبز و بنفش و شکل پروانه ای جلوه پروانه را تداعی می کند. اگر با مفهوم این اثر آشنا هستید، می دانید که همه چیز با یک حرکت کوچک شروع می شود و دومینوها ادامه می یابد. این حرکت کوچک آغاز یک تحول بزرگ است. بیت کوین نیز در ابتدا ناشناخته و ناکارآمد بود، اما موجی که ایجاد کرد و بال کوچکی که به آن زد، دنیا را تحت تاثیر قرار داد و طوفانی به پا کرد. یک پروانه پول جدید نماد این اثر است. در لوگوی جدید، پروانه حفظ شده است، اما اثر سیاست جدید و ظاهر جدید پول جدید بر روی آن ظاهر شده است.

پول جدید اکنون با هویت جدید خود وارد دنیای زیبا و جادویی ارزهای دیجیتال شده است. دنیایی که در عین اسرارآمیز بودن، قابل تشخیص و سکونت است. این برند با حرکت از دنیای قدیم پا به دنیای جدیدی گذاشته است.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: 1 میانگین: 5)