You are currently viewing تغییر الگوریتم اینستاگرام به نفع حساب‌های جدید و تولیدکنندگان محتوای اصلی

تغییر الگوریتم اینستاگرام به نفع حساب‌های جدید و تولیدکنندگان محتوای اصلی


اگر این روزها را نگاه کنید اینستاگرام شما این فضا را رسانه ای برای مراجع تقلید مختلف می بینید که از خلاقیت دیگران استفاده می کنند. اغلب اوقات این خلاقیت برای حساب‌های کوچک و تازه ایجاد شده است و کپی کردن حساب‌های بزرگتر اجازه نمی‌دهد به عنوان یک سازنده محتوای اصلی دیده شوید. اگر تولید کننده محتوای اصلی هستید و به تازگی کسب و کار اینستاگرام خود را راه اندازی کرده اید، خبرهای خوبی برای شما داریم. تغییر الگوریتم اینستاگرام به نفع حساب‌های جدید و تولیدکنندگان محتوای اصلی در شرف وقوع است.

تغییر الگوریتم اینستاگرام در می 1403

ابراز علاقه در اینستاگرام به حساب های کوچکتر با محتوای اصلی (اصل) منتشر شده، از این تصمیم مشخص است. پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی متا رسماً در وبلاگ خود اعلام کرد که در حال ایجاد تعدادی تغییرات برای هدف قرار دادن محتوای ارسال شده توسط «سازندگان محتوای اصلی کوچکتر» در مقابل حساب‌های دارای فالوورهای زیاد و جمع‌آوری‌کننده‌های محتوای بازنشر شده است.

این شرکت گفت که تغییر جدید برای دسترسی به حساب های اینستاگرام بیشتر با فالوورهای کمتر 4 تغییر در روند فعلی خواهد بود.

این تغییرات عبارتند از:

1- سیستم رتبه بندی جدید برای نمایش تولیدکنندگان کوچکتر بیشتر کار خواهد کرد.

2- در پست های پیشنهادی (توصیه ها)، مطالب بازنشر شده (Repost) با محتوای اصلی (Original) جایگزین می شود.

3- محتوایی که به عنوان “کپی شده” یا “بازنشر شده” شناخته می شود به محتوای اصلی تگ می شود. استعلام در حال انجام است.

4- محتوای اکانت های ارسال مجدد (به اصطلاح کپی) پست های پیشنهادی حذف می شوند.

اینستاگرام

بازنشر محتوا از حساب های کاربری دیگر با اینستاگرام اکسپلورر خداحافظی می کند!

اینستاگرام او در پست خود با اشاره جدی به حساب های کاربری که «محتوای مختلف را از دیگر تولیدکنندگان محتوای اصلی در صفحه خود جمع آوری و ارسال می کنند» یا به اختصار «Aggregators» می گوید:

تولید محتوای اصلی به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، بنابراین کسانی که آن را تولید می‌کنند باید اعتبار بیشتری کسب کنند و به آن دسترسی پیدا کنند، حتی زمانی که توسط حساب‌های دیگر بازنشر می‌شود.» این بدان معناست که در آینده، زمانی که الگوریتم های اینستاگرام دو یا چند قطعه محتوای یکسان را پیدا کنند، فقط محتوای اصلی را به کاربران توصیه می کند.

اگر می‌پرسید «توصیه» چیست، باید بگویم که علاوه بر تب Explorer، محتوا در فید کاربران نیز ظاهر می‌شود. این پست ها شامل پست های برجسته یا توصیه شده هستند.

این شرکت گفت:

“این بدان معنی است که محتوای اصلی به طور مستقیم جایگزین محتوای ارسال شده در بخش ویژه می شود.”

و افزود که این تنها زمانی اتفاق می افتد محتوای اصلی نسبتا جدید است و ما اطمینان می دهیم که محتوای جدید به صورت سمعی و بصری کپی (بازنشر) می شود.

البته باید در نظر داشته باشید که برای مثال استفاده از میم ها یا محتوای کاملا ویرایش شده که مانند «واکنش» به محتوای دیگران است، شامل این محدودیت نمی شود.

متا می گوید که وقتی این اتفاق می افتد، همچنین تولید کننده اصلی محتوا را مطلع می کند. ما فکر می کنیم که این اتفاق خوبی است و باید دید در عمل چگونه عمل خواهد کرد.

با الگوریتم جدید اینستاگرام از سوء استفاده جلوگیری کنید

این پلتفرم همچنین اضافه می‌کند که آنها محتوا را نیز جمع‌سپاری خواهند کرد. اگر حساب کاربری در یک دوره 30 روزه بیش از 10 پست جمع آوری کند از دیگر حساب های کاربری که تولید کننده محتوا نیستند مطالب ذکر شده در قسمت پیشنهادی قرار نخواهد گرفت.

این بدان معناست که اگر شخصی بخواهد از این الگوریتم جدید اینستاگرام استفاده کند، می‌تواند به اطراف بروید; امکان پذیر نخواهد بود. به عنوان مثال، اگر چندین حساب کاربری بخواهند محتوای یک صفحه تولیدکننده غیرمحتوا را مجدداً ارسال کنند تا آن را با صفحه تولید کننده محتوا برای الگوریتم اینستاگرام مقایسه کنند. امکان پذیر نخواهد بود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که این الگوریتم جدید چگونه می تواند به نفع تولیدکننده محتوای اصلی عمل کند. حداقل تا 3 ماه آینده باید تاثیر آن را در اینستاگرام مشاهده کنید.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید این تصمیم می تواند «عدالت را برای صالحان به ارمغان بیاورد»؟