You are currently viewing تصویر زنده OnePlus Nord CE 4 Lite به بیرون درز کرد

تصویر زنده OnePlus Nord CE 4 Lite به بیرون درز کرد


تصویر زنده OnePlus Nord CE 4 Lite به بیرون درز کرد. این دستگاه مشابه است Oppo K12x به نظر می رسد چندی پیش در چین معرفی شده است. مانند OnePlus Nord CE 4 در چین با نام Oppo K12 انتظار می رود Oppo K12x که در بازار عرضه شده است، با نام Nord CE 4 Lite در بازار جهانی عرضه شود.

OnePlus Nord CE 4 Lite احتمالا به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز خواهد شد.

یک افشاگر به نام Sanjuu پستی را در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت که تصویری زنده از OnePlus Nord CE 4 Lite را نشان می دهد. دو لنز دوربین و دو فلاش LED در قاب پشتی این دستگاه دیده می شود. شعار '50MP ASPH' به وضوح در ماژول دوربین کپسولی شکل این گوشی هوشمند قابل مشاهده است. شماره مدل این گوشی (CPH2621) در قسمت پایین قاب پشتی قابل مشاهده است.

تصویر زنده OnePlus Nord CE 4 Lite

این گوشی هوشمند OnePlus توسط NBTC (تایلند)، SIRIM (مالزی)، IMDA (سنگاپور)، TDRA (امارات متحده عربی) و BIS (هند) با همان شماره مدل (CPH2621) تایید شده است. داده های بلوتوث SIG و Eurofins نشان می دهد که این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی OnePlus Nord CE 4 Lite در بین بنچمارک های Geekbench مشاهده شد

OnePlus Nord CE 4 Lite در بین بنچمارک های Geekbench مشاهده شد. این دستگاه در بخش تک هسته ای موفق بود امتیاز 896 و همچنین در آزمون چند هسته ای 2002 امتیاز ثبت شده است تراشه پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دارای 6 هسته با سرعت 1.80 گیگاهرتز و 2 هسته با سرعت 2.21 گیگاهرتز است. تحقیقات بیشتر نشان می دهد که تراشه اسنپدراگون 695 وظیفه تامین توان پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده خواهد داشت. OnePlus Nord CE 4 Lite دارای پردازنده گرافیکی Adreno 619 است و به طور پیش فرض با اندروید 14 عرضه می شود. نسخه 8 گیگابایت رم این گوشی هوشمند در بنچمارک های Geekbench مشاهده شده است.

داده های بنچمارک Geekbench

چندی پیش، لیست دیگری از Geekbench فاش کرد که OnePlus Nord CE 4 Lite از چیپست نسل سوم اسنپدراگون 7 پلاس بهره می برد. اما این سوال رد شد. از آنجایی که OnePlus Nord CE 4 دارای تراشه Snapdragon 7 نسل 3 است و طبیعتاً نسخه ارزان‌تر آن نباید به چیپست قدرتمندتری مجهز شود. به نظر می رسد که لیست جدید Geekbench درست است و در واقع این گوشی هوشمند آینده OnePlus یک نسخه تغییر نام تجاری از Oppo K12x خواهد بود.

Oppo K12x با پشتیبانی از شارژر 80 واتی رونمایی شد: نسخه چینی OnePlus Nord CE 4 Lite؟

منبع این گزارش ادعا می کند که Nord CE 4 Lite احتمالا وارد بازار خواهد شد ماه آینده (اوایل تیر تا اوایل آگوست) معرفی خواهد شد. Sanju فکر می کند این گوشی هوشمند دارای یک تراشه است اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز است اما لیست Geekbench و تصویر فاش شده به وضوح خلاف این را نشان می دهد. برای اطمینان باید منتظر اخبار رسمی وان پلاس باشیم.

نطر شما چی هست؟