You are currently viewing تصویر زنده Honor Magic V Flip فاش شد: صفحه نمایش خارجی بزرگ با حداقل حاشیه

تصویر زنده Honor Magic V Flip فاش شد: صفحه نمایش خارجی بزرگ با حداقل حاشیه


تصویر زنده Anner Magic V Flip مشخص شد که این گوشی بسیار شبیه به رندر لو رفته گوشی تاشو است. این دستگاه دارای صفحه نمایش خارجی بزرگ با حاشیه های باریک است. تصویر منتشر شده زنی را نشان می دهد که با دوربین های پشت Magic V Flip سلفی می گیرد.

Honor Magic V Flip به یک نمایشگر خارجی بزرگ مجهز شده است

در رندرهای منتشر شده از Honor Magic V Flip تنها شاهد یک ماژول دوربین دایره ای بودیم. با این حال، در حال حاضر می توانیم ببینیم که یک جزیره دوربین جداگانه نیز اضافه شده است. بریدگی دوم کمی بزرگتر از سوراخ دوربین سلفی است. به طور کلی، دو لنز دوربین در پشت این گوشی هوشمند تاشو Honor وجود دارد. می توانید لوگوی آنر را در نیمه پایینی این گوشی مشاهده کنید. انتظار می رود این دستگاه با نام Magic V Flip به دست مصرف کنندگان برسد.

تصویر زنده Honor Magic V Flip

طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده است، این گوشی تاشو تا دو هفته آینده رونمایی خواهد شد. گفته می شود این دستگاه دارای بزرگترین نمایشگر خارجی موجود در گوشی هوشمند تاشو است. به نظر می رسد این صفحه نمایش خارجی یکی از ویژگی های برجسته Honor Magic V Flip باشد.

مطابق با گزارش هاآنر در دو سال گذشته روی این پروژه کار کرده است و می تواند با هویت منحصر به فرد خود راه اندازی شود. ضخامت این دستگاه در حالت تا شدن حدود 15 تا 17 میلی متر خواهد بود. Huawei Pocket 2 که در فوریه امسال معرفی شد، در حالت تا شدن 15.3 میلی متر ضخامت دارد. به تازگی گوشی تاشو Honor با شماره مدل LRA-AN00 گواهینامه 3C را دریافت کرده است. انتظار می رود این دستگاه Magic V Flip باشد. طبق داده های گواهی 3C، این گوشی هوشمند تاشو از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

تصویر زنده Honor Magic V Flip

گوشی Honor Magic V Flip در دو نسخه مختلف عرضه می شود

ظاهرا این گوشی دو نسخه متفاوت (یکی رده بالا و دیگری نسبتاً مقرون به صرفه) دارد. بنابراین، تصویر زنده فاش شده ممکن است مربوط به نسخه ارتقا یافته Honor Magic V Flip باشد. نسخه گران‌تر این دستگاه احتمالاً دارای دو جزیره محفظه مجزا خواهد بود و نسخه ارزان‌تر دارای یک جزیره مجزا خواهد بود. در واقع، رندرهای فاش شده مربوط به نسخه مقرون به صرفه گوشی تاشو بود.

گوشی تاشو Honor Magic V Flip با پشتیبانی از شارژر 66 واتی تا ابتدای ماه جولای معرفی می شود

نظر شما در مورد گوشی هوشمند تاشو آینده آنر چیست؟