You are currently viewing تصویر زنده گوشی تاشو شیائومی Mix Flip فاش شد

تصویر زنده گوشی تاشو شیائومی Mix Flip فاش شد


تصویر زنده شیائومی میکس فلیپ برای اولین بار منقضی شد. طراحی این گوشی هوشمند تاشو در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. اخیراً این دستگاه گواهی 3C را دریافت کرده است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

تصویر زنده شیائومی Mix Flip فاش شد: دوربین دوگانه پشتی با همکاری لایکا

تصویر لو رفته از شیائومی Mix Flip طراحی قاب پشتی این گوشی تاشو را نشان می دهد. در این تصویر می توانید صفحه نمایش خارجی را مشاهده کنید. دوربین دوگانه این گوشی هوشمند تاشو به همراه دو فلاش LED در بالای نمایشگر خارجی قرار گرفته است. با کمی دقت بیشتر متوجه وجود لوگوی لایکا در پایین فلاش LED خواهیم شد که حاکی از همکاری شیائومی و این شرکت برای دوربین Mix Flip است.

تصویر زنده شیائومی Mix Flip

نیمه دیگر قاب پشتی شیائومی میکس فلیپ طلایی است و لوگوی «شیائومی» نیز در مرکز نیمه پایینی دیده می شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند تاشو دارای لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. و انتظار می رود از سنسور 60 مگاپیکسلی Omnivision OV60A برای دوربین تله فوتو استفاده شود. گفته می شود دوربین تله فوتو در این دستگاه زوم اپتیکال 2 برابری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پسندیدن منبع این گزارش اشاره می کند که شیائومی میکس فلیپ از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و ضد آب است. یک تراشه انتظار می رود اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت پردازش مورد نیاز این گوشی تاشو را تامین می کند. همچنین گزارش هایی مبنی بر پشتیبانی این گوشی هوشمند از اتصال ماهواره ای وجود دارد. گفته می شود این دستگاه در بازارهای مختلف از جمله ترکیه موجود است. البته انتظار نمی رود شیائومی میکس فلیپ راهی بازار هند شود.

احتمالا شیائومی میکس فلیپ با شیائومی میکس فولد 4 معرفی خواهد شد. همانطور که از نام این گوشی هوشمند مشخص است، Mix Fold 4 چهارمین نسل از گوشی های تاشو این شرکت خواهد بود. انتظار داریم این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 نیز باشد.

مشخصات شیائومی MIX Fold 4 فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 3 و دوربین 50 مگاپیکسلی

حتی مشخصات دوربین Fold 4 نیز تقریباً مشابه Xiaomi MIX Flip خواهد بود. با این تفاوت که Xiaomi Mix Fold 4 دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی اضافی خواهد بود. گفته می شود دو گوشی هوشمند تاشو نیز فوق العاده نازک هستند. این دو دستگاه احتمالاً پس از عرضه به باریک‌ترین گوشی‌های تاشو در بازار تبدیل خواهند شد.

با توجه به تصویر زنده شیائومی میکس فلیپ، نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟