You are currently viewing تصویر جعبه OnePlus Ace 3 Pro را ببینید: 16 گیگابایت رم و تراشه پرچمدار اسنپدراگون

تصویر جعبه OnePlus Ace 3 Pro را ببینید: 16 گیگابایت رم و تراشه پرچمدار اسنپدراگون


انتظار می رود که OnePlus Ace 3 Pro در آینده نزدیک معرفی می شود؛ اکنون تصویر جعبه این گوشی به بیرون درز کرده است. احتمالا در اوایل تیرماه (اواسط تیر) شاهد عرضه این گوشی هوشمند باشیم.

OnePlus Ace 3 Pro به زودی معرفی خواهد شد

سری OnePlus Ace به دلیل عملکرد قدرتمند خود شناخته شده است. اما این گوشی های هوشمند در بخش دوربین حرف زیادی برای گفتن ندارند. انتظار می رود Ace 3 Pro همراه با این تراشه باشد اسنپدراگون 8 نسل 3 به دست مصرف کنندگان برسد. اکنون تصویر جعبه این دستگاه به بیرون درز کرده است که بخشی از جزئیات آن را نشان می دهد.

تصویر جعبه OnePlus Ace 3 Pro

OnePlus Ace 3 Pro دارای یک بسته بندی قرمز کلاسیک است که روی آن می توانید کتیبه 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را مشاهده کنید. تصویر فاش شده تایید می کند که این گوشی هوشمند به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهد شد. به طور کلی، گوشی های میان رده یا پایین رده دارای باتری هایی با ظرفیت بالا هستند. اما به نظر می رسد وان پلاس تصمیم دیگری گرفته است. به لطف تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3، Ace 3 Pro به یک باتری بزرگ نیاز دارد.

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که این گوشی آینده وان پلاس مجهز به باتری 6100 میلی آمپری هستند. این باتری بزرگ توسط CATL ساخته خواهد شد. همانطور که در گوشی های قبلی وان پلاس دیده بودیم، Ace 3 Pro دارای باتری دو سلولی با ظرفیت 2970 میلی آمپر ساعت در هر سلول است. ظرفیت دقیق این باتری 5940 میلی آمپر ساعت است که انتظار می رود 6100 میلی آمپر ساعت معرفی شود.

علاوه بر این، OnePlus Ace 3 Pro از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. شایعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED LTPO با لبه های خمیده مجهز خواهد شد. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال) است و سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی به ترتیب دوربین اولتراواید و ماکرو در نظر گرفته می شوند. احتمالا گران ترین نسخه این گوشی هوشمند با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. این محصول مجهز به فریم فلزی بوده و در نسخه های شیشه ای، چرمی و سرامیکی عرضه خواهد شد.

طراحی شماتیک OnePlus Ace 3 Pro فاش شد: تغییرات جزئی

نظر شما در مورد OnePlus Ace 3 Pro چیست؟