You are currently viewing تصاویری از سیستم عامل HarmonyOS NEXT هواوی به بیرون درز کرده است

تصاویری از سیستم عامل HarmonyOS NEXT هواوی به بیرون درز کرده است


تابستان سال گذشته بود Huawei HarmonyOS بعدی است معرفی شد. این نسخه تمیز سیستم عامل هارمونی بدون اندروید است. برای شما نوشتیم که سیستم عامل هارمونی او اس نکست هواوی از فایل های APK پشتیبانی نمی کند، اما نرم افزارها و بازی های آن دارای پسوند انحصاری HAP هستند. کمی بعد مشخص شد که گوشی های جهانی هواوی آنها به روز رسانی HarmonyOS NEXT را دریافت نخواهند کرد، اما با پشتیبانی از EMUI و برنامه اندروید ادامه خواهند داد. با این حال، اگر در مورد سیستم عامل جدید هواوی کنجکاو هستید، باید بگویم که اسکرین شات های سیستم عامل HarmonyOS NEXT هواوی به بیرون درز کرده است.

سیستم عامل HarmonyOS NEXT

سیستم عامل اختصاصی هوآوی، HarmonyOS Next، به انتشار عمومی نزدیک می شود. امروز، یک منبع چینی اسکرین شات هایی را به اشتراک گذاشت که رابط کاربری آن را در یک دستگاه واقعی نشان می دهد. این دستگاه میت 60 F. انتظار می رود نسخه نهایی در تابستان 1403 در چین منتشر شود.

پسندیدن اسکرین شات های بالا ببینید، ما نباید انتظار طراحی متفاوتی با EMUI داشته باشیم. آیکون ها، ویجت ها و طراحی کلی همان چیزی است که قبلا در HarmonyOS و EMUI دیده ایم.

با این حال، تغییر اصلی در قلب این سیستم عامل خواهد بود، جایی که برنامه های اندروید دیگر پشتیبانی نمی شوندe. این می تواند یک مانع بالقوه برای کاربرانی باشد که به ترکیبی از برنامه های Android و HarmonyOS متکی هستند.

شما باید این تغییر را بدانید این نگرانی های معتبری را ایجاد می کند. علاوه بر محدود کردن انتخاب نصب نرم افزارهای مختلف، نرم افزارهایی که با پلتفرم های دیگر به اشتراک گذاشته می شوند اما داده های زیادی را در حافظه دستگاه ذخیره می کنند. ممکن است در انتقال به دستگاه جدید با مشکل مواجه شوید. به عنوان مثال، نرم افزاری مانند واتس اپ هنوز راه حل قانع کننده و مفیدی برای انتقال بین iOS و اندروید ندارد، اما تصور کنید که برای یک سیستم عامل چینی توسعه یافته توسط هوآوی چگونه خواهد بود.

با توجه به زمان بندی برای عرضه سیستم عامل جدید، هنوز فرصتی برای هوآوی وجود دارد تا به مشکلات تجربه کاربری مانند سازگاری اپلیکیشن و انتقال داده رسیدگی کند.

با بازنگری کامل اکوسیستم اپلیکیشن ها در آینده، جالب خواهد بود که ببینیم هواوی چگونه شکاف را برای کاربرانی که به چشم انداز آشنای اپلیکیشن اندروید عادت کرده اند پر می کند.

هوآوی همچنین به طور فعال با توسعه دهندگان اپلیکیشن تعامل دارد و مشوق های مالی و برنامه های آموزشی ارائه می دهد. این شرکت در ابتدا قصد دارد به پایان برسد 5000 برنامه برای HarmonyOS دارای در کیف است که برخی از محبوب ترین دسته ها مانند رسانه های اجتماعی، امور مالی و بازی را پوشش می دهد.

موفقیت سری Mate 60 هواوی با پردازنده برجسته Kirin و آخرین نسخه سیستم عامل هارمونی، اعتماد به نفس در سیستم عامل جدید را افزایش داد. طبق گزارش ها، سری میت 60 در ماه اول نزدیک به 1.5 میلیون دستگاه فروخت که نشان دهنده علاقه شدید مصرف کنندگان است.

راهبردی هواوی بازار بزرگ گوشی های هوشمند در چین این شرکت تخمین می زند که HarmonyOS تا سه ماهه چهارم سال 2023 به سهم بازار خواهد رسید 16 درصد از بازار موبایل چین پایگاه توسعه دهندگان قابل توجهی را به دست آورده و جذب کرده است. همچنین، HarmonyOS اکنون نزدیک است 4 درصد از سهم بازار جهانی که آن را در مسیر رقابت با سهم 23 درصدی iOS قرار می دهد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید هواوی می تواند کاری را انجام دهد که سامسونگ قبلاً بدون تحریم نمی توانست انجام دهد؟