You are currently viewing تداوم اجرای کالابرگ توسط رئیس جمهور شهید برجسته شد اجرای طرح در قالبی جدید

تداوم اجرای کالابرگ توسط رئیس جمهور شهید برجسته شد اجرای طرح در قالبی جدید


به گزارش بازار، صولت مرتضوی وزیر تعاون در حاشیه گردهمایی کارگزاران صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات موثری برای رفاه مردم انجام شده است و بخشی از آن آن در صندوق تامین اجتماعی انجام شده است. یکی از این اقدامات توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان است.

وی افزود: بر اساس حساب های این صندوق، تعداد کشاورزان و دهقانان بیمه شده تقریباً معادل کل دوره تاسیس صندوق تا ابتدای دولت سیزدهم افزایش یافته است و هم اکنون یک میلیون و 36 هزار نفر بیمه شده جدید. به این صندوق اضافه شده است.

وزیر تعاون افزود: در بحث توجه به معیشت اقشار مختلف به ویژه اقشار کم درآمد 2 طرح مجزا در نظر گرفته شده است که یکی از آنها پرداخت مستمری یا کمک معیشتی برای دهک های مختلف جامعه است. طرح حمایت از مادران شیرده و مادران شیرده

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این دولت و در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان به طرح جوانان جمعیت توجه ویژه ای شده است. اکنون در صندوق کشاورزان عشایری و روستایی بیش از 500 هزار نفر تحت پوشش زنان عشایر، روستائیان و کشاورزان هستند.

وی درباره ادامه طرح فهرست کالاهای الکترونیکی گفت: یکی از نکات برجسته رئیس جمهور شهید، ادامه طرح فهرست کالاهای الکترونیکی با بازطراحی جدید بود. همه همکاران ما در دولت و سازمان برنامه به دنبال ادامه طرح فاکتور الکترونیکی هستند.