You are currently viewing تبلت Redmi Pad Pro در راه ورود به بازار جهانی است

تبلت Redmi Pad Pro در راه ورود به بازار جهانی است


Redmi می خواهد تبلت Pad Pro را که مدتی پیش در چین معرفی شده بود، وارد بازارهای جهانی کند. کاربران چینی اکنون می توانند این دستگاه را پیش خرید کنند. عرضه Redmi Pad Pro از 15 آوریل (27 آوریل) در چین آغاز خواهد شد.

نسخه جهانی Redmi Pad Pro در کنسول Google Play مشاهده شد

اطلاعاتی منتشر شده است که تبلت را نشان می دهد Redmi Pad Pro به زودی به بازار جهانی عرضه خواهد شد. این دستگاه با دو شماره مدل 2405CRPFDL (برای بازار آمریکای لاتین) و 2405CRPFDG (برای بازار جهانی) در میان داده های کنسول Google Play دیده می شود. این نشان می دهد که Redmi Pad Pro در بسیاری از کشورها در دسترس خواهد بود.

داده ها از کنسول Google Play

طبق فهرست Google Play، تبلت Redmi Pad Pro از Chip اسنپدراگون 7s نسل 2 و دارای گرافیک سری 7 Adreno این دستگاه دارای رزولوشن صفحه نمایش 2560 در 1600 پیکسل (320ppi) است و با حداقل 8 گیگابایت رم وارد بازار جهانی خواهد شد. پسندیدن گیزموچینا او خاطرنشان می کند که نسخه جهانی Redmi Pad Pro مانند نسخه چینی به طور پیش فرض با رابط کاربری اندروید 14 و نسخه 1.0 HyperOS در اختیار کاربران قرار می گیرد. این لیست در گوگل پلی جزئیات بیشتری را فاش نکرد.

مشخصات Redmi Pad Pro

Redmi Pad Pro دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با وضوح 2.5K و نرخ تجدید 120 هرتز است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی 600 نیت را دارد و دارای گواهینامه TUV Rheinland می باشد. این دستگاه از Dolby Vision و یک قلم پشتیبانی می کند. قلم طراحی شده برای Redmi Pad Pro به صورت مغناطیسی به قاب این دستگاه متصل شده است. دوربین اصلی و دوربین سلفی این تبلت دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی بوده و در قاب پشتی آن فلاش LED قرار گرفته است.

Redmi Pad Pro

Redmi Pad Pro دارای چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos و یک میکروفون دوگانه است. همانطور که گفته شد، تراشه نسل 2 اسنپدراگون 7S وظیفه تامین توان پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این تبلت دارای باتری با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های Redmi Pad Pro می توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2 و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. همچنین گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد نسخه 5G Redmi Pad Pro در دست ساخت است. نسخه 5G این دستگاه هم در بازار چین و هم در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

تبلت Redmi Pad Pro با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 ارائه شد

نظر شما در مورد Redmi Pad Pro چیست؟