You are currently viewing تبلت OnePlus Pad Pro با تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 رسما معرفی شد.

تبلت OnePlus Pad Pro با تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 رسما معرفی شد.


پس از هفته ها پخش تیزر، وان پلاس بالاخره مدل تبلت پیشرفته خود، Pad Pro را به طور رسمی در چین عرضه کرد. افشای من ساختم این دستگاه همچنین اولین تبلت با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است که آن را به یکی از قدرتمندترین تبلت های موجود در بازار تبدیل کرده است. OnePlus Pad Pro نیز قیمت رقابتی دارد و مدل پایه آن از 385 دلار شروع می شود. با این حال، این شرکت هنوز برنامه های خود را برای عرضه بین المللی این تبلت تایید نکرده است.

تبلت OnePlus Pad Pro

OnePlus Pad Pro به طور رسمی در چین ساخته شده است و دارای مشخصات قدرتمند و قیمت بسیار رقابتی است. به طور خاص، نسخه اصلی این تبلت پرچمدار اندرویدی با قیمت 2799 یوان (Hدود 385 دلار) و مدل رده بالای آن با قیمت 3699 یوان (حدود 509 دلار) تحویل داده شده.

با این رنج قیمت، وان پلاس یکی از سریع ترین تبلت های بازار را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین اولین تبلت اندرویدی است که دارای تراشه پرچمدار نسل سوم اسنپدراگون 8 است.

تبلت OnePlus Pad Pro

وان پلاس این تبلت را با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت کرده است. در مورد صفحه نمایش، پد پرو دارای پنل 12.1 اینچی IPS با وضوح 2120 در 3000 پیکسل، نرخ تجدید 144 هرتز و حداکثر روشنایی 900 نیت است. همچنین از Dolby Vision پشتیبانی می‌شود که باید تصاویری زنده‌تر و با کیفیت‌تر را به همراه داشته باشد.

OnePlus همچنین Smart Stylus Pro را در کنار تبلت خود معرفی کرد. به گفته این شرکت، این خودکار می تواند تجربه یک خودکار واقعی را روی کاغذ ارائه دهد. علاوه بر این، این تبلت اندرویدی دارای یک باتری بزرگ 9510 میلی آمپر ساعتی است که می تواند با 67 وات شارژ شود و از شش بلندگو برای اطمینان از حداکثر کیفیت صدا استفاده می کند.

OnePlus هنوز برنامه های خود را برای عرضه Pad Pro در بازارهای بین المللی به اشتراک نگذاشته است. اما لازم به ذکر است که دو تبلت دیگر این شرکت یعنی Pad Go و the Pad به صورت جهانی عرضه می شوند.

نظر شما در مورد تبلت OnePlus Pad Pro چیست؟