You are currently viewing تبلت جدید شیائومی Redmi Pad SE با نمایشگر کوچک

تبلت جدید شیائومی Redmi Pad SE با نمایشگر کوچک


شیائومی پس از معرفی redmi pad Pro در سال جاری، آماده توسعه مجدد است. این بار به نازر می‌رسد که آن شرکت را یک ورسی کوک‌تر می‌کند ردمی پد SE را با صفحه نمایش 8.7 اینچی و اتصال 4G به روست جهندی بریک کند کند

به نظر می رسد شیائومی نسخه جدیدی از تبلت Redmi Pad SE را به زودی عرضه خواهد کرد

شرکت للایتا تبلت‌هایی از نسل اول ردمی پد SE و ردمی پد پرو را به بازار بازار کرده است طبق گزارش های اولیه IMEIعضوی از خانواده جدید ردمی پد می‌توندی مدل عدیه از تبلت ردمی پد SE بودن. با این حال، شایعه شده است که مدل جدید به طور محسوسی کوچکتر از نسخه فعلی با صفحه نمایش 11 اینچی خواهد بود.

همانطور که تصاویر زیر نشان می دهد، سایت گیزموچینا هدودی پیدادی کرده است کی شیاومی در تعریفی از تبلد اکومیکی کود با کھیں 8.7 اینچ است که می شود. در حالی که تبلت های شیائومی معمولاً از صفحه نمایش حداقل 10 اینچی استفاده می کنند، این شرکت قبلاً Mi Pad 4 را که شش سال از عرضه آن می گذرد با صفحه نمایش 8 اینچی عرضه کرده است. در كامال جديد، ردمي پد SE جديد برادر برادر بزرگ‌تر كود از استان 4G نيز بهرا مي‌برد.

علاوه بر این، به نظر می رسد شیائومی قصد دارد تبلت جدیدی را در دو نسخه روانه بازار کند بازارهای جهانی و هندی با شماره مدل 24076RP19G و 24076RP19I عرضه می شود. با تعليق به عن هذه المدل عدلية Redmi Pad SE تراشه دارد اسنپدراگون 680 به همین دلیل است که ما فکر می کنیم نسخه جدید به اندازه کافی قدرتمند نیست تا بتواند با تبلت های اصلی مانند Apple iPad mini 6 یا Lenovo Legion Tab رقابت کند. در اواد، آن تبلد به تطبیق رقبیر عرض‌تر Lenovo Tab M8 or Tab M9 به بود. با توجه به شماره مدل نسخه اصلی محصول، به نظر می رسد شیائومی قرار است ماه آینده این تبلت را در برخی بازارها عرضه کند.

نازر شما شراء تحديد جديد xiaomi شيست؟ آیا به تبلت های کوچک علاقه دارید؟