You are currently viewing تاریخ عرضه OnePlus Nord CE4 Lite تایید شد

تاریخ عرضه OnePlus Nord CE4 Lite تایید شد



وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی دیگر است. این بار، این برند معروف در دنیای فناوری، یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه در هند به نام مورد انتظار است OnePlus Nord CE4 Lite آشکار کردن

یک فروشگاه آنلاین تاریخ عرضه OnePlus Nord CE4 Lite را تایید کرده است

اگرچه OnePlus هنوز به تلفن، فروشگاه اشاره نکرده است آمازون هند تایید کرده است که Nord CE4 Lite به طور رسمی در 18 ژوئن معرفی خواهد شد.

اگرچه در تیزر منتشر شده توسط آمازون هند به طور مستقیم به گوشی Nord CE4 Lite اشاره نشده است، اما نام فایل تصویری این به گوشی آینده OnePlus اشاره دارد. از این رو انتظار می رود آمازون هند فروش این گوشی را مدت کوتاهی پس از عرضه این محصول در تاریخ 29 ژوئن آغاز کند.

مطابق با شایعات قبلیOnePlus Nord CE4 Lite یک نسخه تغییر نام تجاری خواهد بود Oppo K12x امیدوارم تا الان در چین منتشر شده باشد. این بدان معناست که انتظار داریم Nord CE4 Lite دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 واتی باشد.

تنها تفاوت بین Oppo K12x و OnePlus Nord CE4 Lite آینده، پردازنده این دو محصول هستند. گوشی پردازنده Oppo کوالکام اسنپدراگون 695 اما OnePlus پردازنده جدیدتری برای گوشی خود دارد کوالکام اسنپدراگون 6s نسل سوم به طور جالبی استفاده خواهم کرد، تراشه موجود در OnePlus Nord CE4 Lite، مانند خود گوشی، یک نمونه تغییر نام تجاری از پردازنده Oppo K12x است.

متأسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول نداریم، اما شایعه شده است که OnePlus Nord CE4 Lite در تاریخ 4 ژوئن وارد بازار می شود. بنابراین نزدیک به یک هفته پس از عرضه رسمی، شاهد عرضه این گوشی در بازار خواهیم بود.

نظر شما در مورد گوشی ارزان قیمت آینده OnePlus چیست؟ آیا سیاست ارائه چندین محصول با نام های مختلف را دوست دارید؟