You are currently viewing تاریخ عرضه و مشخصات شیائومی 14 سیو راه اندازی شد: 23 ژوئن

تاریخ عرضه و مشخصات شیائومی 14 سیو راه اندازی شد: 23 ژوئن


تاریخ انتشار Xiaomi 14 Civ منتشر شد. این گوشی هوشمند در تاریخ 12 ژوئن در هند عرضه خواهد شد. Xiaomi 14 CIVI اولین گوشی از سری CIVI است که در خارج از چین عرضه می شود. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

تاریخ عرضه و مشخصات Xiaomi 14 Civ رسما منتشر شد

مشخصات Xiaomi 14 CIVI در سایت های Flipkart و mi.com منتشر شده است. این گوشی هوشمند دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی خواهد بود که با همکاری لایکا ساخته شده است. این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز Summilux و پشتیبانی از HDR سینمایی خواهد بود. دوربین تله فوتو این گوشی دارای وضوح 50 مگاپیکسل و فاصله کانونی 50 میلی متر است که می تواند زوم اپتیکال 2 برابری را در اختیار کاربران قرار دهد. این دستگاه همچنین مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 120 درجه خواهد بود.

تاریخ عرضه Xiaomi 14 CIVI

Xiaomi 14 Civ دارای دوربین سلفی دوگانه است. دوربین اصلی 32 مگاپیکسل رزولوشن دارد و برای دوربین اولترا واید قرار گرفته در کنار آن، سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. Xiaomi 14 CIVI اولین گوشی هوشمند در این بخش است که از دوربین های حرفه ای لایکا استفاده می کند. این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده است که توسط Corning Gorilla Glass Victus 2 محافظت می شود.

شیائومی 14 CIVI دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز است که از Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می کند. این دستگاه مجهز به بلندگوهای استریو است که صدای Dolby Atmos را پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند شیائومی به فریم فلزی مجهز شده و ضخامتی برابر با 7.6 میلی متر خواهد داشت.

رنگ بندی شیائومی 14 سیو

تراشه اسنپدراگون 8 اس نسل 3 قدرت پردازشی لازم را برای Xiaomi 14 CIVI فراهم می کند. این تراشه جایگزین ارزان تری برای اسنپدراگون 8 نسل 3 است. این دستگاه دارای رابط کاربری HyperOS است. Xiaomi 14Civ یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

شیائومی CIVI 4 Pro با تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 اس معرفی شد

پسندیدن منبع این گزارش اشاره می کند که Xiaomi 14 Civ در رنگ های آبی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد. به نظر می رسد این دستگاه یک نسخه تغییر نام تجاری است شیائومی CIVI 4 Pro در بازار چین موجود است.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند آینده شیائومی چیست؟