You are currently viewing تاریخ عرضه سری Razr 50 موتورولا: 5 جولای اعلام شد

تاریخ عرضه سری Razr 50 موتورولا: 5 جولای اعلام شد


پس از شایعات فراوان، بالاخره تاریخ عرضه سری موتورولا Razr 50 مشخص شد. این دو گوشی هوشمند تاشو در تاریخ 25 ژوئن رونمایی خواهند شد. در این رویداد باید شاهد معرفی موتورولا S50 Neo نیز باشیم.

تاریخ عرضه سری موتورولا Razr 50 به طور رسمی تایید شد

تاریخ عرضه سری موتورولا Razr 50 به طور رسمی تایید شد. البته در نظر داشته باشید که این رویداد مربوط به بازار چین است و نسخه جهانی این دو گوشی تاشو در آینده رونمایی خواهد شد. به تازگی، موتورولا ریزر 50 اولترا گواهینامه های FCC، TUV Rheinland و Dekra را دریافت کرده است. این تاییدیه ها نشان می دهد که گوشی هوشمند تاشو دارای باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. حداقل در برخی از بازارها، این دستگاه با ترکیبی از نانو سیم‌کارت + eSIM عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند.

تاریخ عرضه موتورولا Razr سری 50

ما می دانیم که طراحی موتورولا سری 50 چگونه خواهد بود زیرا چندی پیش طراحی این دو گوشی تاشو به بیرون درز کرد. این دو دستگاه دارای صفحه نمایش خارجی بزرگ با حاشیه های کم خواهند بود. دوربین ها نیز درون این کاور نمایشگر قرار گرفته اند. Motorola Razr 50 دارای صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی (با نرخ رفرش 165 هرتز) و صفحه نمایش خارجی 4 اینچی است. شایعه شده است که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، تامین توان پردازشی مورد نیاز Razr 50 Ultra را بر عهده خواهد داشت. این گوشی دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

درست است که موتورولا ریزر 50 مشخصات ضعیف تری نسبت به مدل اولترا خواهد داشت، اما همچنان یک گوشی هوشمند قدرتمند است. شایعه شده است که تراشه Mediatek Dimensity 7300X این گوشی به عنوان قلب تپنده موتورولا ریزر 50 در نظر گرفته می شود. این گوشی هوشمند تاشو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. در قاب پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی خواهیم بود. هم انتظار می رود که این دستگاه دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. مدل استاندارد سری Moto Razr 50 دارای صفحه نمایش پوششی 3.64 اینچی و صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی (با نرخ تجدید 120 هرتز) است. انتظار می رود این دستگاه دارای باتری 4200 میلی آمپر ساعتی باشد.

موتورولا اس 50 نئو نیز در تاریخ 5 جولای عرضه خواهد شد

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، موتورولا S50 Neo در کنار سری Razer 50 در تاریخ 5 جولای عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش OLED خمیده، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با سنسور IMX882 سونی) و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

Motorola S50 Neo (Motorola G85)

یک تراشه انتظار می رود اسنپدراگون 4 نسل 3 مسئولیت تامین قدرت پردازش مورد نیاز موتورولا S50 نئو را بر عهده بگیرید. احتمالا این گوشی هوشمند با نام موتورولا جی 85 در بازار جهانی موجود است.

Motorola Razr 50 Ultra Price منقضی شده است

نظر شما در مورد این گوشی های آینده موتورولا چیست؟