You are currently viewing تاریخ عرضه سری آنر 200 مشخص شد + تصاویر رسمی

تاریخ عرضه سری آنر 200 مشخص شد + تصاویر رسمی


غول فناوری چینی آنر به طور رسمی تاریخ عرضه سری جدید گوشی های هوشمند Honor 200 خود را اعلام کرد اعلام من این کار را انجام دادم بر این اساس، این شرکت Honor 200 و Honor 200 Pro را در تاریخ 27/7 می در چین معرفی خواهد کرد. آنر در کنار اعلام تاریخ عرضه، تصاویر رسمی این دو گوشی را نیز منتشر کرده است.

سری آنر 200

علاوه بر تاریخ عرضه، حتی پیش فروش این گوشی ها هم اکنون باز است وب سایت رسمی Honor باز هستند و گزینه های طراحی و رنگ هر دو دستگاه را نشان می دهند.

آنر 200

هر دو مدل در چهار رنگ مشکی، صورتی، سفید و آبی عرضه خواهند شد. این گوشی ها همچنین دارای طراحی مشابه پنل پشتی با ماژول دوربین بیضی شکل هستند.

آنر 200 پرو

با این حال، تفاوت اصلی طراحی بین گوشی ها در جلوی آنها است. Honor 200 استاندارد دارای یک سوراخ نمایشگر مرکزی برای دوربین جلو است، در حالی که مدل Pro دارای یک حفره کپسولی شکل است که احتمالاً دوربین های سلفی دوگانه را در خود جای می دهد.

در حالی که هنوز مشخصات رسمی این دستگاه ها اعلام نشده است، Digital Chat Station جزئیاتی از سری Honor 200 را گزارش کرده است.

طبق شایعات، دوربین اصلی هر دو گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با OIS و دیافراگم f/1.9 است. DCS همچنین یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی را برای این سری ارائه می دهد. همچنین گفته می شود دوربین تله فوتو دارای زوم دیجیتال 50 برابری است.

سری آنر 200

Honor هنوز مشخصات کامل هر دو گوشی را تایید نکرده است. انتظار می رود که جزئیات بیشتر در روزهای منتهی به رویداد رسمی معرفی در 27 می منتشر شود.

نظر شما در مورد سری آنر 200، مشخصات و طراحی این گوشی ها چیست؟