You are currently viewing تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 به پایان رسید

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 به پایان رسید


سامسونگ دومین رویداد خواهد بود بسته بندی نشده در سال 2024 برگزار خواهد شد. این فرصت خوبی برای دیدن گوشی های تاشو جدید این شرکت است. ما قبلاً شایعاتی در مورد تاریخ رویداد 10 جولای شنیده بودیم و یک رسانه کره ای قبلاً تاریخ عرضه Galaxy Z Flip 6 را تأیید کرده است.

تاریخ 20 جولای رویداد معرفی گلکسی زد فلیپ 6 قبلاً اعلام شده بود

Chosun Daily گزارش می دهد که رویداد Unpacked سامسونگ در تاریخ 10 جولای در پاریس، فرانسه برگزار می شود. این رسانه افزود که سامسونگ می خواهد از جلوه های ویژه (sic) بازی های المپیک که در 26 جولای برگزار می شود استفاده کند.

این ذکر تاریخ 10 جولای تقریباً یک ماه پس از اولین گزارش SamMobile از تاریخ آینده Galaxy Unpacked است. با در نظر گرفتن این موضوع، تاریخ معرفی اولیه دستگاه های تاشو سامسونگ است. زیرا این شرکت به چارچوب زمانی عرضه در ماه آگوست (اوت و سپتامبر) برای آخرین محصولات تاشو خود پایبند است.

این رسانه کره ای نیز به گلکسی اشاره می کند پیچ 6 و تا زدن Z 6 آنها نسبت به مدل های قبلی خود نازک تر و سبک تر خواهند بود. همچنین گفته می شود که حلقه کهکشان، گلکسی واچ 7ساعت گران قیمت گلکسی برای “فعالیت های در فضای باز” و گلکسی بادز 3 همچنین به چین ها می پیوندد.

در هر صورت، به نظر می رسد اگر می خواهید ببینید سامسونگ برای کاربرانش چه برنامه ای در نظر گرفته است، باید منتظر رویداد 20 جولای این شرکت باشید.

نظر شما در مورد محصولات آینده سامسونگ چیست؟