You are currently viewing تاریخ عرضه جهانی POCO M6 4G: 22 ژوئن

تاریخ عرضه جهانی POCO M6 4G: 22 ژوئن


تاریخ عرضه POCO M6 4G به طور رسمی برای بازارهای جهانی اعلام شد. این گوشی هوشمند ارزان قیمت در اواسط هفته آینده معرفی خواهد شد. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

قیمت درج شده POCO M6 4G: 129 دلار برای نسخه پایه

طبق توییت رسمی ارسال شده توسط پوکو، تاریخ عرضه POCO M6 4G 11 ژوئن (22 ژوئن) است. این گوشی هوشمند در سراسر جهان عرضه خواهد شد. طراحی این گوشی کاملا مشابه است Redmi 13 4G خب، این شباهت نشان می دهد که Poco M6 4G نسخه تغییر نام تجاری این گوشی هوشمند Redmi خواهد بود. با نگاهی به پست منتشر شده توسط پوکو، می بینیم که M6 4G در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد. این دستگاه در رنگ های مشکی، بنفش و نقره ای موجود می باشد.

پوستر ارسال شده توسط پوکو

پوستر منتشر شده تایید می کند که این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. استفاده از چنین دوربینی با وضوح بالا در یک گوشی ارزان قیمت قابل توجه است. توییت منتشر شده نشان می دهد که POCO M6 4G در دو پیکربندی مختلف در دسترس خواهد بود: 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی. نسخه 6 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 129 دلار است تحویل داده شده. نسخه 8 گیگابایتی این گوشی هوشمند نیز دارد قیمت 149 دلار است در دسترس خواهد بود.

مشخصات Poco M6 4G

بریم سراغ مشخصات. انتظار می رود POCO M6 4G همان سخت افزار Redmi 13 4G را داشته باشد. تحت عنوان این تلفن هوشمند آینده پوکو دارای صفحه نمایش 6.79 اینچی LCD با وضوح FullHD+ و نرخ تجدید 90 هرتز خواهد بود. تراشه مدیاتک G91 Ultra وظیفه تامین توان پردازشی لازم برای این گوشی را بر عهده دارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی 108 مگاپیکسل رزولوشن دارد و برای دوربین دوم سنسور 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح 13 مگاپیکسلی خواهد داشت.

Poco M6 یک باتری با ظرفیت 5030 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.3، وای فای 5، رادیو FM و GPS اشاره کرد. این دستگاه دارای استاندارد IP53 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. با این حال، در نظر داشته باشید که اطلاعات ذکر شده در حد یک شایعه است و هنوز مشخصات POCO M6 4G توسط شیائومی تایید نشده است. بنابراین، مشخصات نهایی ممکن است با آنچه ما انتظار داریم متفاوت باشد.

شیائومی ردمی 13 مدل 4G با دوربین 108 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

نظر شما در مورد Poco M6 4G چیست؟