You are currently viewing تاریخ عرضه اولین تبلت پوکو 3 ژوئن است

تاریخ عرضه اولین تبلت پوکو 3 ژوئن است


پوکو، برند فرعی شیائومی، در حال آماده شدن برای این رویداد است رویداد 23 می (3 خرداد) معرفی تلفن ها LITTLE F6 و LITTLE F6 Pro در این رویداد تایید شد. تاریخ عرضه اولین تبلت پوکو نیز اعلام شده است. در 3 ژوئن شاهد عرضه POCO Pad خواهیم بود.

اولین تبلت پوکو، ردمی پد پرو خواهد بود

پوکو چیز زیادی در مورد این تبلت در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک نگذاشته است. اکنون رسما تایید شده است که اولین تبلت POCO در کنار گوشی های هوشمند سری POCO F6 در تاریخ 23 می عرضه خواهد شد. جزئیات زیادی از این تبلت منتشر نشده است. اما شایعات قبلی حاکی از آن بود که این دستگاه یک نسخه تغییر نام تجاری است Redmi Pad Pro است که چندی پیش شاهد رونمایی آن بودیم.

پوستری که در وب سایت پوکو منتشر شده است

اگر این ادعا درست باشد، انتظار داریم Poco Pad دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 قدرت پردازشی مورد نیاز این دستگاه را فراهم می کند. مانند Redmi Pad Pro، شاهد قرارگیری یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت POCO Pad خواهیم بود و احتمالاً یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. ماه گذشته شاهد انتشار گزارشی بودیم مبنی بر اینکه اولین تبلت پوکو از قلم و صفحه کلید پشتیبانی می کند.

انتظار می رود که POCO Pad مجهز به چهار بلندگو (به همراه Dolby Atmos) است. این تبلت دارای باتری با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. چندی پیش تبلت Poco Pad در میان لیست های کنسول گوگل پلی مشاهده شد که نشان می دهد زمان زیادی تا عرضه جهانی این دستگاه باقی نمانده است.

تبلت Redmi Pad Pro با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 ارائه شد

گزارش دیگری ادعا می کند که نسخه 5G Redmi Pad Pro نیز با شماره مدل 24074RPD2G (Global) / 24074RPD2I (هند) / 24074RPD2C (چین) و کد Ruan در دست ساخت است. مشخصات این دستگاه همانند نسخه Wi-Fi only خواهد بود اما از شبکه 5G پشتیبانی می کند.

نظر شما در مورد این تبلت پوکو چیست؟