You are currently viewing تاریخ انتشار رسمی Honor Magic V Flip: 24 ژوئن 1403

تاریخ انتشار رسمی Honor Magic V Flip: 24 ژوئن 1403


همانطور که مشخص شد، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 هنوز وارد نشده است، رقیبی جدی از برند چینی آنر پیدا کرد. Honor Magic V Flip این اولین گوشی تاشو کوچک این برند است که سعی دارد موفقیت برادر بزرگتر خود را تکرار کند. امروز تاریخ عرضه گوشی تاشو آنر مجیک وی فلیپ به طور رسمی ۲۴ ژوئن ۱۴۰۳ اعلام شده است که نشان می دهد فاصله زیادی با عرضه آن نداریم.

گوشی تاشو Honor Magic V Flip

امروز صبح بود تصویر زنده Honor Magic V Flip ما آن را در ترنجی دیدیم و طراحی متمایز آن خیره کننده بود. حال با انتشار تیزرهای جدید، علاوه بر نگاه رسمی به این محصول، تاریخ دقیق عرضه نیز اعلام شده است.

پنجشنبه آینده 24 ژوئن 1403 ساعت 15:00 به وقت تهران اولین گوشی کوچک تاشو با نام آنر Magic V Flip آشکار خواهد شد. این رویداد در چین برگزار خواهد شد و انتشار جهانی هنوز ناشناخته است.

گوشی تاشو Honor Magic V Flip

همانطور که در تصویر بالا می بینید، نمایشگر خارجی Honor Magic V Flip فقط برای دوربین های اصلی برش داده شده است. حتی فلاش LED هم روی نیمه دوم گوشی قرار دارد تا مزاحمت بیشتری ایجاد نکند. دوربین اصلی که حلقه بزرگتری دارد، مدل 50 مگاپیکسلی است.

قاب این نمایشگر خارجی 4 اینچ خیلی کم در این تصاویر گرافیکی نشان داده شده است که اگر درست باشد بسیار جذاب است.

همانطور که در تصویر اول می بینید، 3 رنگ سفید، صورتی و مشکی وجود دارد تلنگر راه جادویی در نظر گرفته شده است.

Anner Magic V Flip از نظر رم و حافظه داخلی 3 مدل خواهد داشت که همگی 12 گیگابایت رم ارائه می کنند. با این حال، حافظه داخلی را می توان بین 256 تا 512 گیگابایت یا حتی 1 ترابایت انتخاب کرد.

اوایل Honor Magic V Flip گواهینامه آژانس 3C چین را با شارژ سریع 66 واتی دریافت کرد. گواهینامه های قبلی حاکی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بود بزرگترین باتری در یک گوشی تاشو کوچک امروز خواهد بود.

نطر شما چی هست؟ آیا شما فکر می کنید که محترم؟ تلنگر راه جادویی آیا می تواند جذاب باشد؟