You are currently viewing تاثیر نوسانات دلار بر قیمت خودروهای پرطرفدار + جدول

تاثیر نوسانات دلار بر قیمت خودروهای پرطرفدار + جدول


به گزارش اکو ایران؛ قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا حاکی از آن بود که بازار داخلی و پیش ساخته در روز نوسانات جزئی را شاهد بوده است. در حالی که برخی خودروها قیمت ثابت داشتند، برخی دیگر افزایش و کاهش قیمت اندکی را تجربه کردند.

نوسانات قیمتی در بازار امروز در حالی رخ داد که قیمت دلار در حال افزایش بود، اما کارگران محبوب خانه و مونتاژ به تماشای بازار بسنده کردند و توجه چندانی به نوسانات قیمتی نداشتند.

بررسی بازار خودرو نشان می دهد که امروز «پژو پارس ال ایکس» 10 میلیون افزایش دارد و این رشد برای «هایما اس 7 پلاس» یک میلیون تومان است. از سوی دیگر امروز شاهد افزایش 2 میلیونی قیمت «کوئیک گیر اس» در بازار بودیم. از سوی دیگر «تارا وی ۲ اتومات» امروز ۶ میلیون تومان افت داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمت گذاری در این گزارش، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار امروز 980 میلیون قیمت دارد. با بررسی بازار می توان گفت که “پژو 207 اتوماتیک” امروز در بازار معامله نشد و با این شرایط قیمت این خودرو در بازار نامشخص است. اما «هایما اس 7» نیز در بازار امروز با 5 میلیون تومان افزایش به یک میلیارد و 630 میلیون تومان فروخته شد. همچنین برآوردها نشان می دهد که «تارا وی 2 اتوماتیک» با افت 6 میلیونی نسبت به روز گذشته، امروز در بازار 920 میلیون تومان قیمت داشت. «رانا پلاس» نیز بدون تغییر در بازار 610 میلیون تومان قیمت دارد. اما در میان پرطرفدارترین ایران خودروهای امروز، «پژو پارس LX» با افزایش 10 میلیون تومانی به 840 میلیون تومان، مسیر بازار قیمت خودرو را به چالش کشید.

قیمت محصولات سایپا

از میان محصولات سایپا قیمت «شاهین جی»، «تیبا باکسر اس ایکس»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کویک گیر اس» و «ساینا گیر اس» ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمتی پرتفوی، امروز «شاهین جی» بدون تغییر در بازار 720 میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نکرد. در بین خانواده کویک امروز «دنده کیویک آر» با 445 میلیون تومان بدون تغییر در بازار بود اما «دنده کویک اس» 2 میلیون افزایش در بازار داشت و 427 میلیون تومان قیمت داشت. برآورد بازار حاکی از آن است که «تیبا هاچ بک EX» روی 420 میلیون تومان باقی مانده و تغییری در قیمت نداشته است. تحلیل بازار نیز نشان می دهد در بازار با ثبات امروز قیمت «ساینا دنده اس» بدون تغییر ۴۲۷ میلیون تومان و قیمت «اطلس» در بازار امروز ۵۶۳ میلیون تومان است.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)