You are currently viewing بیش از 100 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان فعال شد

بیش از 100 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان فعال شد


علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان در سال 1402، 102 واحد تولیدی راه اندازی مجدد و یا ظرفیت تولید آنها افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان گفت: این تعداد شامل راه اندازی مجدد 41 واحد تولیدی و افزایش ظرفیت تولید 61 واحد تولیدی دیگر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی راه‌اندازی مجدد واحدهایی هستند که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف بیکار و تعطیل شده‌اند و واحدهای تولیدی که ظرفیت تولید خود را افزایش داده‌اند، واحدهایی هستند که در طول سال‌های گذشته با ظرفیت تولید کمتر از 50 درصد فعالیت داشته‌اند. در سال های اخیر به دلایل مختلف با اقدامات شرکت شهرک های صنعتی، اعطای تسهیلات توسط شبکه بانکی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی مرتبط استان به ظرفیت تولید مطلوب بازگشته اند.
راشکی خاطرنشان کرد: از این تعداد 76 واحد تولیدی در شهرها و نواحی صنعتی منطقه و 26 واحد در خارج از شهرها و نواحی صنعتی مستقر هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای راه اندازی مجدد 41 واحد تولیدی بیش از 2600 میلیارد ریال سرمایه هزینه شده است افزود: اقدامات انجام شده در این 102 واحد تولیدی زمینه اشتغال 1693 نفر را فراهم کرده است.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی راه اندازی مجدد استان در زمینه هایی مانند مواد غذایی، خمیر کاغذ، فلزات، غیرفلزات، مواد شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت می کنند که همگی در مرکز و جنوب استان فعالیت می کنند.
راشکی گفت: پرداخت تسهیلات، پیگیری تامین مواد اولیه از جمله صنایع بسته بندی گوشت، جذب سرمایه گذاران جدید و بازاریابی صنایع معدنی غیرفلزی با توجه به رونق طرح نهضت ملی مسکن در استان از جمله عوامل راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی در استان است. استان.
انتهای پیام/

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)