You are currently viewing بیانیه جدید انتخابات اصلاح طلبان منتشر شد

بیانیه جدید انتخابات اصلاح طلبان منتشر شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ 151 فعال سیاسی و مدنی اصلاح طلب بیانیه ای تحلیلی درباره انتخابات ریاست جمهوری و ادامه بیانیه گشایش راه تهیه کردند و شیرزاد یکی از امضاکنندگان بیانیه گشایش راه به تشریح جزئیات این بیانیه پرداخت.

احمد شیرزاد با اشاره به جزئیات این بیانیه گفت: همانطور که می دانید در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال گذشته بیانیه ای با عنوان «بیانیه مقدماتی» منتشر شد و در این بیانیه مقدمات ظهور و ظهور. گفتمان جدیدی در عرصه سیاست آشکار شد.

به گفته وی، اکثر امضاکنندگان بیانیه افتتاحیه، افرادی هستند که آن را امضا کرده اند. البته می دانید که بعد از آن بیانیه هجمه شدیدی به عده ای صورت گرفت، اما تقریبا اکثر کسانی که بیانیه قبلی را امضا کردند، بیانیه جدید را هم امضا کردند و افراد زیادی به ما اضافه شدند.

شیرزاد همچنین افزود: اولین موضوع کلیدی این بیانیه این است که باید با رعایت فاصله و پرهیز از ایجاد دوگانگی های کاذب در عرصه سیاست و اجتماع، از افزایش شکاف دولت و ملت جلوگیری کرد و نهایت استفاده را کرد. فرصت های انتخابات

وی گفت: در این بیانیه تاکید ویژه شده است که بعد از پیروزی هایی که برای ایران در عملیات وعده عادلانه رخ داد، نیاز به نقد این پیروزی ها در عرصه دیپلماسی برای جامعه ایران است و این امکان پذیر نیست. مگر اینکه دولتی در این انتخابات برگزار شود که از حمایت اجتماعی بالایی برخوردار باشد.

انتهای پیام